Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test: Hvilket link ville du vælge?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:

Som udgangspunkt ville jeg vælge dit link, men det er så fordi at jeg ved hvem du er og har været inde på din shop nogle gange før.

Ser jeg bort fra at jeg ved hvem du er osv. så ville jeg ikke vælge én eneste af annoncerne - det gør jeg aldrig.

Når jeg kigger på listen af hjemmesider når man søger efter "herresmykker", så er det uden tvivl din side der gør sig mest synlig grundet billedet. Når jeg kigger på de forskellige titler på listen, så er der jo flere der falder mig i øjnene.

Chanti skriver "Herresmykker. Cool og moderne smykker, spar 70% på herresmykker" - Selvom jeg godt kan lide at spare penge, så virker det i overkanten - er det så discount?

Trendhim skriver "¤ Herresmykker ¤ Køb alle slags herresmykker her" - Det virker lidt overdrevet at de simpelthen har alle slags smykker til mænd.

Men-Zone skriver "Herresmykker, Herre smykker, Smykker til mænd, Gratis levering ..." - det virker alt for søgemaskineoptimeret.

Marjoe skriver "Marjoe.dk: Herresmykker - Cool Smykker til mænd i fede designs" - det fanger, det er enkelt og simpelt! Her er ingen løfter som ikke kan holdes - rent og clean. Skulle jeg vælge én at klikke på, så ville det nok være den.

Jeg ville dog nok gå en del af linkene igennem inden jeg besluttede mig endeligt, men skulle jeg vælge én og kun én, så ville det være dit link.

Måske en overanalysering, da jeg nok ikke ville gå SÅ meget op i det hvis jeg netop søgte herresmykker.

Med Venlig Hilsen
Morten

Tak for en god forklaring Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14

marjoe:
Ok, interessant - hvilken type billede mener du så det skulle være, og hvorfor hvis du skal finde en shop med herresmykker?

Et naturligt billede, vil virke mere troværdigt på mig.

Der er ingen tvivl om billedet fanger, men jeg synes bare billedet er så kunstigt, at jeg ikke selv vil vælge at klikke på det.

Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:51

Jeg ville åbne de 3-4 første resultater på en gang, og kigge på dem alle hurtigt. Da jeg gjorde dette må jeg indrømme at marjoe var den første jeg nok ville lukke igen. Designet virkede alt for RÅ på mig, mens de andre virkede mere "elegante" og luksuriøse. Det ville få mig til at kigge videre på dem.

Det kommer dog nok helt an på hvilken type du er. De seje og rå mænd ville nok blive på din side, men kvinder som leder efter smykker til deres mænd ville nok vælge som mig, og det ville mænd som måske ikke er så rå nok også.

ud over det virker meget RÅT så ville jeg gerne have set nogen smykker istedet for dit banner. Jeg måtte rulle ned for at se dem, og var jeg køber havde jeg aldrig set dem før jeg lukkede.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 19:15

j karlsen:

Jeg ville åbne de 3-4 første resultater på en gang, og kigge på dem alle hurtigt. Da jeg gjorde dette må jeg indrømme at marjoe var den første jeg nok ville lukke igen. Designet virkede alt for RÅ på mig, mens de andre virkede mere "elegante" og luksuriøse. Det ville få mig til at kigge videre på dem.

Det kommer dog nok helt an på hvilken type du er. De seje og rå mænd ville nok blive på din side, men kvinder som leder efter smykker til deres mænd ville nok vælge som mig, og det ville mænd som måske ikke er så rå nok også.

ud over det virker meget RÅT så ville jeg gerne have set nogen smykker istedet for dit banner. Jeg måtte rulle ned for at se dem, og var jeg køber havde jeg aldrig set dem før jeg lukkede.

Tak for endnu et godt indput.

Den med at smykker kommer lidt for langt nede, har jeg også selv tænkt noget over.  På min svenske, viser jeg også smykker lidt højere oppe  

Marjoe.se  

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)