Som udgangspunkt ville jeg vælge dit link, men det er så fordi at jeg ved hvem du er og har været inde på din shop nogle gange før.
Ser jeg bort fra at jeg ved hvem du er osv. så ville jeg ikke vælge én eneste af annoncerne - det gør jeg aldrig.
Når jeg kigger på listen af hjemmesider når man søger efter "herresmykker", så er det uden tvivl din side der gør sig mest synlig grundet billedet. Når jeg kigger på de forskellige titler på listen, så er der jo flere der falder mig i øjnene.
Chanti skriver "Herresmykker. Cool og moderne smykker, spar 70% på herresmykker" - Selvom jeg godt kan lide at spare penge, så virker det i overkanten - er det så discount?
Trendhim skriver "¤ Herresmykker ¤ Køb alle slags herresmykker her" - Det virker lidt overdrevet at de simpelthen har alle slags smykker til mænd.
Men-Zone skriver "Herresmykker, Herre smykker, Smykker til mænd, Gratis levering ..." - det virker alt for søgemaskineoptimeret.
Marjoe skriver "Marjoe.dk: Herresmykker - Cool Smykker til mænd i fede designs" - det fanger, det er enkelt og simpelt! Her er ingen løfter som ikke kan holdes - rent og clean. Skulle jeg vælge én at klikke på, så ville det nok være den.
Jeg ville dog nok gå en del af linkene igennem inden jeg besluttede mig endeligt, men skulle jeg vælge én og kun én, så ville det være dit link.
Måske en overanalysering, da jeg nok ikke ville gå SÅ meget op i det hvis jeg netop søgte herresmykker.
Med Venlig Hilsen
Morten