Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test: Hvilket link ville du vælge?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du søger i google på ordet - herresmykker

Hvilket link ville du så vælge som det første hvis du søgte nogle herresmykker?  

Og er der noget der skræmmer?  skulle nok have været skrevet fra anden profil, men i ved vel nok hvor jeg gerne vil hen Big Smile

Glæder mig til at høre jeres mening.

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 09:00

Det første der springer i øjnene er #1 i de organiske resultater. Og er nok også det jeg ville vælge med stor sandsynlighed.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 09:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Marjoe :-)

Jeg havde valgt chanti.dk pga der står "Spar 40-70%" det er noget jeg godt kan li, altså at spare penge :-) Men du fremstår selv meget godt på det søgeord.

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 09:17

Jeg synes du står helt fint :), brug du bare tiden på at fastholde placeringen

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 09:18

Og jeg ville også sige nr i de organiske. Det virker bare mere troværdigt når det er de organiske

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 09:56

Tak for svarerne, men håber der kommer flere.

Jeg var mere i tvivl om, at når der nu er billede på ved linket, om så folk bare ser det mere som indgang til en blog e.lign?

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 15:23

Er der flere som vil teste Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42

Det er klart nr 1 i de organiske der springer i øjnene.

Men personligt synes jeg billedet virker så model agtigt at jeg ikke vil klikke på den.

Mvh. Thomas

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 16:19

Thomas:
Men personligt synes jeg billedet virker så model agtigt at jeg ikke vil klikke på den.

Ok, interessant - hvilken type billede mener du så det skulle være, og hvorfor hvis du skal finde en shop med herresmykker?

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 16:55

Som udgangspunkt ville jeg vælge dit link, men det er så fordi at jeg ved hvem du er og har været inde på din shop nogle gange før.

Ser jeg bort fra at jeg ved hvem du er osv. så ville jeg ikke vælge én eneste af annoncerne - det gør jeg aldrig.

Når jeg kigger på listen af hjemmesider når man søger efter "herresmykker", så er det uden tvivl din side der gør sig mest synlig grundet billedet. Når jeg kigger på de forskellige titler på listen, så er der jo flere der falder mig i øjnene.

Chanti skriver "Herresmykker. Cool og moderne smykker, spar 70% på herresmykker" - Selvom jeg godt kan lide at spare penge, så virker det i overkanten - er det så discount?

Trendhim skriver "¤ Herresmykker ¤ Køb alle slags herresmykker her" - Det virker lidt overdrevet at de simpelthen har alle slags smykker til mænd.

Men-Zone skriver "Herresmykker, Herre smykker, Smykker til mænd, Gratis levering ..." - det virker alt for søgemaskineoptimeret.

Marjoe skriver "Marjoe.dk: Herresmykker - Cool Smykker til mænd i fede designs" - det fanger, det er enkelt og simpelt! Her er ingen løfter som ikke kan holdes - rent og clean. Skulle jeg vælge én at klikke på, så ville det nok være den.

Jeg ville dog nok gå en del af linkene igennem inden jeg besluttede mig endeligt, men skulle jeg vælge én og kun én, så ville det være dit link.

Måske en overanalysering, da jeg nok ikke ville gå SÅ meget op i det hvis jeg netop søgte herresmykker.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)