Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rottegift, rottefælder mv.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er interesseret i at høre, om nogle herinde enten sælger engros eller kender et sted hvor man kan købe produkter til skadedyrsbekæmpelse? Googler man det, kommer der som regel kun dyre løsninger op, så det bliver lige i overkanten, når jeg skal købe ind til de ejendomme jeg passer.

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 08:59

WiseCon er godt nok en dyr løsning men så effektiv. Med counter kan man også se hvordan det hurtigt tynder ud i antallet

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 13:06

Jeg kender godt wisecon, men det var ikke den type eller prisleje jeg var ude efter...

Men ellers tak!

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:47

Jeg har en gang importeret rottefælder med strøm i. De var faktisk ret billige mener jeg.

Jeg kan lige se når jeg kommer hjem om jeg kan finde faktura fra den gang.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 22:00

Remydk:

Jeg har en gang importeret rottefælder med strøm i. De var faktisk ret billige mener jeg.

Jeg kan lige se når jeg kommer hjem om jeg kan finde faktura fra den gang.

Fandt du noget? 

Skal sådan en import ikke godkendes af de danske myndigheder før man kan sælge dem på det danske marked

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 30. Jul 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:40

Rentokil? Har haft samarbejde med dem et par år i restaurationsbranchen, de var meget fleksible og til at snakke med.

Ved ikke om det var prislejet du ledte efter, men nu kender du dem :-)

Held og lykke med det

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 09:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skal du overhovedet have sat rottefælder op? Hvis du har set rotter skal det anmeldes til kommunen (det har du pligt til), og kommunen skal bekæmpe dem - det har de pligt til.

man skal have en eller anden form for autorisation for at arbejde med rottegift, så der er ikke nogen vej uden om de godkendte skadedyrsbekæmpere. Men man kan købe 'overdimensionerede' smækfælder (de er mage til musefælder) mange steder.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 10:02

Kirsten E:
man kan købe 'overdimensionerede' smækfælder

Og jeg skal hilse og sige at de smækker så det vil noget..... man skal "handle with care...", fik et klap over en finger, og kan vist godt garantere at rotten dør pænt hurtigt dér.

Og ja; alle rotter skal anmeldes til kommunen, som skal sørge for bekæmpelse.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 11:57

Jeg er udelukkende klar over hvilke krav der er i forhold til kommunen. Det er umiddelbart ikke det jeg forespørger. Jeg spørger efter produkterne.

Jeg kan også sagtens finde Rentokil og alle de andre store udbydere. Men hvor får de deres produkter fra? Det er mit spørgsmål.

Jeg sidder på et genialt produkt der holder mus, rotter og andre skadedyr væk fra indendørs arealer. Det hæmmer deres lugtesans, og de smutter derfor tilbage i naturen igen. Men jeg ville gerne tilføje ekstra produkter til en hjemmeside, der tilbyder dette produkt.

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 18:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Brian Ph.:
Men hvor får de deres produkter fra? Det er mit spørgsmål

Du kan ikke få lov til at købe disse produkter uden at være autoriseret, så det hjælper dig nok ikke så meget, at finde frem til leverandørerne.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)