Jeg er interesseret i at høre, om nogle herinde enten sælger engros eller kender et sted hvor man kan købe produkter til skadedyrsbekæmpelse? Googler man det, kommer der som regel kun dyre løsninger op, så det bliver lige i overkanten, når jeg skal købe ind til de ejendomme jeg passer.
Skal du overhovedet have sat rottefælder op? Hvis du har set rotter skal det anmeldes til kommunen (det har du pligt til), og kommunen skal bekæmpe dem - det har de pligt til.
man skal have en eller anden form for autorisation for at arbejde med rottegift, så der er ikke nogen vej uden om de godkendte skadedyrsbekæmpere. Men man kan købe 'overdimensionerede' smækfælder (de er mage til musefælder) mange steder.
Og jeg skal hilse og sige at de smækker så det vil noget..... man skal "handle with care...", fik et klap over en finger, og kan vist godt garantere at rotten dør pænt hurtigt dér.
Og ja; alle rotter skal anmeldes til kommunen, som skal sørge for bekæmpelse.
Jeg er udelukkende klar over hvilke krav der er i forhold til kommunen. Det er umiddelbart ikke det jeg forespørger. Jeg spørger efter produkterne.
Jeg kan også sagtens finde Rentokil og alle de andre store udbydere. Men hvor får de deres produkter fra? Det er mit spørgsmål.
Jeg sidder på et genialt produkt der holder mus, rotter og andre skadedyr væk fra indendørs arealer. Det hæmmer deres lugtesans, og de smutter derfor tilbage i naturen igen. Men jeg ville gerne tilføje ekstra produkter til en hjemmeside, der tilbyder dette produkt.