Super mange tak for jeres feedback - mere er også velkommen 
Med hensyn til de dele engelsk tekst der fortsat var/er på siden, skyldes det et tidligere nedbrud af hele siden, hvorefter meget skulle genetableres, desværre. Jeg har dog været inde og ændre det meste til dansk, men grundet nogle problemer med selve temaet, har det ikke været muligt at ændre alt til dansk endnu - det drejer sig dog primært kun om forsiden nu.
Jeg er rigtig glad for at høre, at siden ser fin ud og er overskuelig - det har været prioritet # 1. Jeg er personligt meget svær at stille tilfreds når det kommer til Wordpress temaer, da jeg generelt har svært ved at finde temaer som matcher mine krav (de er åbenbart høje
). Generelt synes jeg bare mange WP temaer kræver at man scroller halvvejs ned af siden før man overhovedet kommer til noget brugbart - skyldes også store sliders m.v. Der er jeg mere til portal lignende temaer uden alt det tingeltangel.
Boksen med "Tilmeld dig vores nyhedsservice" er sat ind igår og kræver lige lidt modifikation af en CSS programmør for at se ordentlig ud, så det skulle gerne være ordnet snarest og derefter se ordentlig ud.
Grunden til at der skal scrolles meget, skyldes den lange kategori liste, samt blogroll/links - den kan synes grotesk, men har svært ved at forestille mig hvorledes den kan ændres. Men jo, der skal scrolles meget 
Den med cookies er et prøvestadie - det er jo åbenbart et krav at en sådan feature er på siden, så har prøvet nogle plugins af der giver mig muligheden. Har ikke selv oplevet at den kommer hver gang, men udelukker det ikke. I så fald er det også et område jeg lige skal have kigget på.
Angående farvevalget, så har jeg været inde og rette lidt til i nuancen, således den gerne skulle fremstå bedre nu - mere klar og nuanceret. Det håber jeg har gjort den lidt mindre kedelig. Sort tror jeg vil være lige voldsomt nok?
Takker igen for jeres feedback og hører selvfølgelig gerne mere både fra jer og alle andre
Al feedback er vel modtaget.