|
Hey Folks! Hvad vil mene er en fornuftig RPM? |
RPM
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
Det afhænger af for mange faktorer :) Uddyb spørgsmålet? Vh. Mehmet Aslan |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Hej Mehmet, arbejder med Google Adsense på flere hjemmesider. Min hjemmeside med højeste RPM omkring US$3,66. |
Hej Mehmet, arbejder med Google Adsense på flere hjemmesider. Min hjemmeside med højeste RPM omkring US$3,66. Hvornår kan man være tilfreds? |
|
Crica: Det et stadig pænt svært at svare på! :) det afhænger jo af hvor dine annoncer bliver vist? - du er nød til at være lidt mere præcis endnu... :) Eller: 3.66 dollars pr 1000 impressions, hvor mange salg har det kastet af sig? :) Thomas: Dejlig billig bog du har :) Men hvis de kære aminoers vurdering af Cricas spørgsmål skal være bare nogenlunde præcis, så har de altså brug for lidt flere informationer! :) Vh. Mehmet Aslan |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
|
Hej Crica Som de andre er inden på så er det svært at svare på. Jeg kan dog sige at på de sites jeg har Adsense på ligger RPM fra 0-268 kr. inden for de sidste 30 dage. Mvh. Brian Østergaard |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Bliv gratis medlem