Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter rackskab, gulvskab, rack kabinet

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg søger et billigt (gerne brugt) server rackskab på min 1 meter dyb (19" bred 600 cm) min 1 meter hoej , inkl sider og låge.

Har du sådan et billigt til salg, eller kender du en broker / forhandler, som måske har, er jeg meget interesseret.

Mange hilsen

Merete Nordvik

KBH

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:35

Prøv at tage fat i jay.net - det kan være at de har nogle på lager som de vil af med.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 19:38

Hej Jeg ved ikke om det hjælper 

men søg på dba på "flightcase" og se om der er noget du kunne bruge evt hvor du selv montere en rack skinne på :) 

Men jeg ved at kwcases i karslunde laver kasser til alle formål.

Mvh Cristian Ryborg

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:30

festgear:
men søg på dba på "flightcase"

Hvorfor skal der søges på flightcase når det er et rackskab der skal bruges? Det er jo 2 vidt forskellige ting. Med mindre at det ikke skal bruges til servere (men hvorfor så rackskab). Jeg kunne dog godt forestille mig det som et klædeskab til nørder.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Fra  Festgear Skrevet kl. 20:43

Når der søges efter flightcase på dba kommer der også rack kasser/ skabe frem

de er 19 " og om det har været et forstærker skab eller en server ved jeg ikke om det gør det store forskel.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:50

festgear:
Når der søges efter flightcase på dba kommer der også rack kasser/ skabe frem

Jeg prøvede lige og jeg kunne ikke se nogle.

Her kan du se et eksempel på et rackskab http://www.wattoo.dk/lk-office-line-19-gulvrack-m-glasdoer-1088010464-1088010477 som intet har med flightcase at gøre.

wattoo.dk har flere rackskabe.

Men som jeg har sagt tidligere jeg ved ikke hvad trådstarter skal bruge det til så vi kan begge have ret.

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Fra  Festgear Skrevet kl. 20:54
Fra København
Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:59

Hej i to

Tak for jeres hurtige svar og gode raad. Skabet skal bruges til rackserver saa det er vigtigt det er rigtige rackskabe.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 21:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:
Hvorfor skal der søges på flightcase når det er et rackskab der skal bruges? Det er jo 2 vidt forskellige ting. Med mindre at det ikke skal bruges til servere (men hvorfor så rackskab). Jeg kunne dog godt forestille mig det som et klædeskab til nørder.

IT-branchen har bestemt ikke "brugsret" over rack ordet... 

Rackskabe har jo ALTID været brugt industrielt, i EL, og data forbindelser... Men også til servere, eller til lydstyr som er i 19" rack standard... 

19-inch rack is a standardized frame or enclosure for mounting multiple equipment modules. Each module has a front panel that is 19 inches (482.6 mm) wide, including edges or ears that protrude on each side which allow the module to be fastened to the rack frame with screws.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:23

Smith:
IT-branchen har bestemt ikke "brugsret" over rack ordet... 

Mente ellers at jeg så en patentansøgning et sted? ;)

Nu kender jeg så kun til rack = serverskab men holder det du siger i tankerne.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)