Hvorfor skal der søges på flightcase når det er et rackskab der skal bruges? Det er jo 2 vidt forskellige ting. Med mindre at det ikke skal bruges til servere (men hvorfor så rackskab). Jeg kunne dog godt forestille mig det som et klædeskab til nørder.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Når der søges efter flightcase på dba kommer der også rack kasser/ skabe frem
Jeg prøvede lige og jeg kunne ikke se nogle.
Her kan du se et eksempel på et rackskab http://www.wattoo.dk/lk-office-line-19-gulvrack-m-glasdoer-1088010464-1088010477 som intet har med flightcase at gøre.
wattoo.dk har flere rackskabe.
Men som jeg har sagt tidligere jeg ved ikke hvad trådstarter skal bruge det til så vi kan begge have ret.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hvorfor skal der søges på flightcase når det er et rackskab der skal bruges? Det er jo 2 vidt forskellige ting. Med mindre at det ikke skal bruges til servere (men hvorfor så rackskab). Jeg kunne dog godt forestille mig det som et klædeskab til nørder.
IT-branchen har bestemt ikke "brugsret" over rack ordet...
Rackskabe har jo ALTID været brugt industrielt, i EL, og data forbindelser... Men også til servere, eller til lydstyr som er i 19" rack standard...
A 19-inch rack is a standardized frame or enclosure for mounting multiple equipment modules. Each module has a front panel that is 19 inches (482.6 mm) wide, including edges or ears that protrude on each side which allow the module to be fastened to the rack frame with screws.