Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varer til Engrospriser, Kig Her!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino’er

Har du en eksisterende forretning/virksomhed eller går du med tanken om at springe ud som iværksætter, kan vi få et godt samarbejde.

Vi er en grossistvirksomhed inde for inventarbranchen, hvor vi sælger møbler og andet inventar. Når man samarbejder med os, er der ikke et minimum for hvor meget man skal købe eller sælge, så det vil derfor være en mulighed for den garvede handler, såvel som for nybegynderne.

Varerne, som du har mulighed for at købe, er til engrospris og avancen i forhold til udsalgsprisen ligger på minimum 100 %  og gennemsnitlig på 200 % (De beregnede udsalgspriser er meget konkurrencedygtige ). Man har mulighed for at bese alle vare, som vi har på lager i vores lille udstilling inden køb, hvilket giver dig en god sikkerhed for ordentlig handel.

Lyder det interessant, så send os en mail med lidt information omkring dig selv/dit firma, jeres fremtidsplaner, og du vil hører fra os primo september. Vi søger kun 3-4 til samarbejdet, men opfordrer alle der kunne have interesse til at skrive, lige meget om det er med en stor etableret virksomhed eller en mindre iværksætter virksomhed.

Der vil ikke blive besvaret spørgsmål på dette indlæg, kun via mail osv. Brugernavn er ikke lig vores selskabsnavn.

Med Venlig

Hilsen Inventar & Design

Tilmeldt 7. Aug 07
Skrevet kl. 11:24

Vi har állerede modtaget mange interessante mails, og da vi  har sidste ansøgningsfrist i starten af september, skal i stadig være meget velkomne til at skrive forsat.

Det er uforpligtende at skrive, og i første omgang vil i kun modtage noget mere info.

Som sagt er du velkommen til at skrive selvom du kun går med tanken om at ville sælge lidt varer i fremtiden, vi er åbne overfor alle henvendelser.

Mvh.

Inventar & Design

Fra frederikssund
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 13:04
hej

undertegnede i nordisk-handelshus vil gerne høre mere

vi har pt åbnet 400m2 og kan udvide til 900m2

Tilmeldt 7. Aug 07
Skrevet kl. 10:52

Vi har registreret jer, og mere info vil snart blive sent.

Vi modtager gerne stadig henvendelser.

Mvh.

Inventar & Design

Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:07

Jeg har send dig en mail.

Mvh.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 00:29

Hej jeg er også meget interesseret jeg ny iværksætter og min butik er ikke startet endnu men jeg har en super ide hvor i passer perfekt ind

kunne desvøre ikke finde jeres mail men her er min

anders-jensen@pc.dk

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)