Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hungry.dk er i luften!

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

j karlsen:
Bliver spænende, men jeg er nu sikker på de drenge (og hr buch) har lært af deres fejl, og denne gang bliver endnu større i dk. Mon ikke os de nok skal få ødelagt lidt hos jsut eat ved at tilbyde flere fordele til mad stederne. 

Så vidt jeg ved, har Jesper Buch intet med Hungry.dk at gøre.

¨

Nej ikke endnu, men det er bare fordi han ikke må ifølge hans kontrakt med just eat, men den udløber på et tidspunkt og mon ikke han så stikker næsen forbi

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:21

Husk det med småt:

Hvor lang tid er et stempel gyldigt?
Et stempel er gyldigt og aktivt i seks(6) måneder fra optjeningsdatoen. Når et stempel udløber, så fjernes det automatisk fra dit stempelkort hos restauranten det er optjent hos. Andre stempler du har optjent påvirkes ikke, af udløbet af det enkelte stempel.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 19:43
j karlsen:

Jonas:

j karlsen:
Bliver spænende, men jeg er nu sikker på de drenge (og hr buch) har lært af deres fejl, og denne gang bliver endnu større i dk. Mon ikke os de nok skal få ødelagt lidt hos jsut eat ved at tilbyde flere fordele til mad stederne. 

¨

Nej ikke endnu, men det er bare fordi han ikke må ifølge hans kontrakt med just eat, men den udløber på et tidspunkt og mon ikke han så stikker næsen forbi

Hvad er baggrunden for denne påstand ?
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:00

Olina:
j karlsen:

Jonas:

j karlsen:

¨

Hvad er baggrunden for denne påstand ?

mon ikke = jeg gætter på

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 20:05

Hey,

Er just eat ikke pænt etablerede i Danmark allerede egentlig? :) Gad vide hvad de vil gøre anderledes for at komme ind på markedet... Hmm... :)

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 20:18

Mehmet Aslan:
Gad vide hvad de vil gøre anderledes for at komme ind på markedet

Der er mange ting at gøre:) 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Jeg er imponeret over, hvor let det er at begejstre folk. Yes et klippekort, hvor man får en gratis pizza. Godt nok betalre jeg måske 5 kr mere for min pizza, men nummer 11 er så "GRATIS", og så har jeg lige sparet 50 bobs. Jeg føler mig allerede som en god købmand Smile

Intet er gratis, og alt hvad man får med uden betaling, det betaler man bare via andre varer... Meget basal og simpel matematik.

Men jeg vil da sige, at det er godt gået med den hype de har fået på sådan et koncept, og deres side ser umildbart også mere brugervenlig ud iforhold til Just Eat (jeg har ik benyttet siden i flere år, så der kan være sket justeringer).

De får da held og lykke herfra! Om ik andet, så skal de nok tilføre den branche et frisk pift...

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 21:17

Hej Casper

Lige præcis, det er hele min pointe, bare fordi der er en enkelt "kendt" eller 2 med i projektet er alting rosenrødt eller bliver ihvertilfælde opfattet som sådan af mange.

Derfor jeg siger at maden må da være det vigtigste og den har ingen smagt endnu, men alligevel bliver det kørt helt op som en kæmpe success allerede Smile  det er lidt "sjovt" syntes jeg og det var min begrundelse for indlægget her og som det kan ses af mine stjerner for indlægget er det ikke populært at sige den slags åbent og ærligt.

Jeg har aldrig spist hos hverken den ene eller den anden af dem skal jeg lige sige.

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 21:21

Det kan være ligegyldigt teoretisk set, man kommer jo ikke for at se på den flotte side, man kommer jo fordi man er sulten og vil bestille mad. Det skal ikke være kompliceret med at man skal oprette sig og alt muligt for at bestille en tåbelig pizza, ellers kan man jo ligeså godt gå ned i forretning og bestille den pizza! 

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 21:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Jeg er imponeret over, hvor let det er at begejstre folk. Yes et klippekort, hvor man får en gratis pizza. Godt nok betalre jeg måske 5 kr mere for min pizza, men nummer 11 er så "GRATIS", og så har jeg lige sparet 50 bobs. Jeg føler mig allerede som en god købmand Smile

Det kan godt være at jeg ikke forstår hvad du mener, men jeg har lige checket op på nogle spisesteder nær mig på hungry.dk samt just-eat.dk.

Det ser da ud til at priserne er nøjagtig de samme - i hvert falde de 4 steder jeg kiggede - hvilket altså gør den 11. pizza gratis. Det er muligt at prisen er anderledes i butikken, men det tvivler jeg dog på. Jensens bøfhus har jo også samme koncept og der betaler jeg heller ikke mere for at få den 7. bestilling gratis (jeg tror det er den 7.).

I øvrigt kan jeg se at nogle at de spisesteder jeg kiggede på, på hungry.dk ikke tager noget leveringsgebyr, hvilket der derimod står på just-eat.dk at de gør. Skulle jeg endelig bestille, så ville jeg formentlig bestille via hungry.dk, da det vil spare mig for i hvert falde 20 kroner i leveringsomkostninger ift. just-eat.dk - for dét spisested jeg kiggede på i al fald.

Held og lykke til dem.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)