Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøse dropshippere søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle Aminoer!

Jeg søger nogle seriøse dropshippere til en ny webshop, som jeg er igang med at starte op.

Alt har interesse, så hold jer ikke tilbage.

Venlig hilsen

Brian Gissel

E-mail: gisjoweb@ymail.com

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 18:13
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:52

Ja kender godt dropshipbase.dk og har været inde og kigge på siden men syntes mange af dem er fra udlandet.

Den med rumfærgen er jeg med på, der skal nok være en som kunne tænke sig sådan et stykke legetøj Smile

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 19:36

Jeg har også kigget meget efter dropshippere og man kommer tit hurtigt udenfor danmarks grænser, Tyskland virker ellers som et godt sted, da de ofte har en billig fragt, det er tit der man ryger i vandet når man skal lægge fragten på priserne.

Ellers skal man til UK men så syntes jeg også fragten er betragtelig, og leveringstiden bliver lidt lang.

Måske det ville være nemmere at få hjælp, hvis du besluttede dig for hvad siden skulle handle med.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Bare et lille tip... Hvis du vil have en seriøs dropshipping partner, så skal du både være meget mere konkret med, hva du søger for produkter, samt hvordan du vil gribe det an...

Ingen seriøse dropshipping firmaer vil henvende sig til en så ukonkret "ansøgning", som du har smidt online her. Du må opsøge dem selv, ellers finder du dem ik...

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 19:53

Hej!

Du skriver at du søger seriøse dropshippere! - Tror du at der er nogle der vil tage dig seriøst når du skriver din overskrift med capslock? Jeg bliver så irriteret over at se de store bogstaver i indholdsoversigten.

Beklager, men hvis du vil have seriøse kontakter, skal man sgu' også selv være seriøs!

Bare et lille surt opstød. God aften :)

Mange hilsner

Mads

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mads Herlev:

Du skriver at du søger seriøse dropshippere! - Tror du at der er nogle der vil tage dig seriøst når du skriver din overskrift med capslock? Jeg bliver så irriteret over at se de store bogstaver i indholdsoversigten.

Beklager, men hvis du vil have seriøse kontakter, skal man sgu' også selv være seriøs!

Han er vel ligeså seriøs, som personer, der bliver tøsefornærmet over nogle bogstavers størrelse og udformning... 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 13:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Mads Herlev:

Han er vel ligeså seriøs, som personer, der bliver tøsefornærmet over nogle bogstavers størrelse og udformning...

Jeg er heller ikke seriøs :O - eller..? Synes bare at det er godt træls, hvis jeg skal sige det på godt jysk. Folk skal sgu' nok læse hans indlæg selvom han skrev med uden caps lock.

Lad os stoppe nu og tage fokus tilbage på trådstarterens indlæg. :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)