Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af kvalitets armbånd.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er interesseret i at få noget mere information af produktion af kvalitets armbånd.

Jeg er i fuld gang med at lave proto typer af de armbånd jeg skal have lavet. Søger en god leverandør der kan få det lavet og hvor der også er mulighed for at få lavet logo sten og æsker med ens logo eller hver til falde senere hen hvis det kraver for store ordre til at starte med.

Har søgt meget på google for selv at komme i kontakt med nogen virksomheder i Kina men syntes det er rigtig svært at finde nogen seriøse.

Håber i kan hjælpe mig med enten at finde en leverandør eller også forklare mig om hvad der skal til for at få lavet logo sten og logo æsker i hvilket omfang af ordre man skal bestille for at få det med.

Mvh Thomas

Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:20

Kvalitet kan jo være mange ting. Snakker vi gummi, læder, metal eller ?

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 19:05

Vi snakker om armbånd der minder om shamballa,nialaya etc. Det er dog ikke de samme perler der bliver brugt. Det er bare vigtigt at kvaliteten er god i forhold til det bliver knyttet rigtigt og perlene er af den bedste kvalitet iforhold til halvædelsten, rhinsten osv.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 11:36

Hej Thomas,

Jeg ved godt hvor man kan finde gode leverandøre til perler og andre smykker, samt æsker med logo på. Jeg boede og arbejdede nemlig i et område, der bliver kaldt Kinas smykkebase, før jeg flyttede til Danmark. Ca. 75% af HongKong's jewelry bliver fremstillet i dette område. 

Jeg skal bare høre lidt mere om din plan og dit budget. Hvis du er interesseret i det, er du meget velkommen til at kontakte mig.

Mvh,

Anne Zhao

www.danhua.dk 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)