Jeg hader at blære mig/gøre opmærksom på mine kvaliteter, men jeg kan virkelig mange ting, samt jeg arbejder hårdere og mere effektivt end mange jeg er stødt på. Jeg bliver i ny og næ omtalt som et elitært menneske, da jeg spiller alle instrumenter, snakker flere sprog, har en kandidat i jura, sponsoret surfer, 4 gange danmarksmester i mix (dj´ing), har meget styr på både micro og macroøkonomiske tendenser, har udstyr og kompetencer til at lave musik og film på et meget højt neveau, er et meget vellidt menneske med et enormt netværk, har styr på affiliate marketing og søgemaskineoptimering. Jeg kunne blive ved.... Virkelig...
Det er næppe DK den er galt med, men dig selv, som ikke formår at gøre forskellen. Hvis jeg som chef skulle ansætte en, og der kom 1500 ansøgninger, og den bare var "endnu en i stakken", hvorfor skulle jeg så bruge min tid på, at hive dig ind til samtale?
Danmark er en del af en global verden, som hele tiden ændre sig, og det er kun dem, som formår at følge med, som bliver en del af det sjove. Sådan er livet, om man kan lide det eller ej... Så stop med at give andre skylden for dine problemer, og begynd at kigge ind ad.
Læs evt Thomas Rosenstands bog VIRKELIGHEDEN ER KLOG. Den vil sikkert ændre en del ved din tilgang, som virker meget fastlåst på, at det er andre der er skyld i din manglende succes, og ikke dig selv...
Jeg glæder mig til at høre fra jer Aminoer, måske i kan hjælpe, eller i hvert be- eller afkræfte min påstand om at DER ER NOGET GALT I DANMARK...
Husk på, at Danmark ikke ændre sig, eller tilpasser sig din situation, men at du må tilpasse dig Danmarks situation... Survival of the fittest