Skal bruge en freelancer der kan det hele, altså hjælpe med speak, storyboard og sådan. Nogle der har relevant erfaring inde for det? |
også laver videoen naturligvis
Skal bruge en freelancer der kan det hele, altså hjælpe med speak, storyboard og sådan. Nogle der har relevant erfaring inde for det? |
også laver videoen naturligvis |
Hej CoolTips, Vi kan naturligvis lave det hele her hos Bird & Beenfeldt - storyboard, optagelse, speak, klip, evt. postproduktion etc. Men jeg tænker at du søger en freelancer, ikke et filmselskab, fordi du gerne vil have en lav pris på hele produktionen. Er det rigtigt forstået? Jeg tror ikke nødvendigvis at du behøver at begrænse din søgning til freelancere/enkeltindivider. Mit indtryk er, at der er en del små, nystartede firmaer her på Amino, der tilbyder YouTube-egnede produktioner af okay kvalitet til små firmaer med et rigtig stramt budget. Prisen kan man vist godt have held med at få ned i nærheden af ufaglært mindsteløn på den slags produktioner. Med venlig hilsen
|
Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.
Hej Den opgave kan Tambou.dk godt løse - hurtigt og billigt Du er velkommen til at besøge hjemmesiden www.tambou.dk, eller kontakte mig her: http://www.tambou.dk/kontakt Med venlig hilsen Michael Tambou.dk |