Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er hastigheden blevet bedre, eller hvad?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle søde aminoer... Så prøver jeg igen forsigtigt igen..

Tusind tak til alle jeres feedback fra denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/189781.aspx?PageIndex=1

Jeg har sendt følgende til min indiske webudvikler, og lad os så se hvad der sker. Jeg håber I vil hjælpe mig md feedback om hastigheden er blevet bedre, i løbet af nogle få dage :-)

Dear XXX

I got two different opinions from 2 different friends. Please advice:

Friend A: - Enable caching in Magento, so pages render quicker, use firebug to ensure that each page(html only) renders in less then a second and preferably in less the half a second.
- Combine all JavaScript files into one, minify and zip them.
- Combine all Css files into one, minify and zip them.
- Use Photoshop or another tool to compress the JPGs to a smaller size, rightnow serie-0-jpg is 600 kb, but with preset JPEG Medium in Photoshop it is 200 kb, and could probably be even less.

Friend B: - Disable cache-control: no-store, no-cache, must-revalidate, post-check=0, pre-check=0
- Set Expires headers in the future, not in the past
- Set cache-control headers for static files to far-future
- Make javascript non-blocking
- Use sprite images
- Set image dimensions for images when possible, this will make space enough for the browser, which will make it stop making reflows/repaints, this will speed up the perceived performance, which will give a better UX.
- Use a cookie free domain for static resources. By serving static files from a domain containing cookies, will make extra checks on the server, which makes each request taking longer time to perform.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 12:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg holder øje! :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 13:05

CRAZY:

Tusind tak til alle jeres feedback fra denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/189781.aspx?PageIndex=1

Jeg har sendt følgende til min indiske webudvikler, og lad os så se hvad der sker. Jeg håber I vil hjælpe mig md feedback om hastigheden er blevet bedre, i løbet af nogle få dage :-)

- Alle i andre, er det ikke billigere for os alle hvis vi bare skillinger sammen og giver CRAZY en ordentlig Magento Hosting udbyder som ved hvad de laver ?

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 13:09

Nils:

CRAZY:

- Alle i andre, er det ikke billigere for os alle hvis vi bare skillinger sammen og giver CRAZY en ordentlig Magento Hosting udbyder som ved hvad de laver ?

For mig handler det ik om at finde den aller billigste løsning, men også en bæredygtig og holdbare løsning i sidste ende. Som sagt, så er det ik min stærke side, så jeg er lidt afhængig af alle jer, og i sidste ende, vil jeg ik miste kunder når shoppen engang kommer igang. Jeg vil gerne være forberedt, så derfor denne tråd.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 13:19

CRAZY:
For mig handler det ik om at finde den aller billigste løsning, men også en bæredygtig og holdbare løsning i sidste ende. Som sagt, så er det ik min stærke side, så jeg er lidt afhængig af alle jer, og i sidste ende, vil jeg ik miste kunder når shoppen engang kommer igang. Jeg vil gerne være forberedt, så derfor denne tråd.

Det er faktisk præcist det jeg forsøger at imødekomme med mit forslag.

Fordi med den strategi du viser lige nu. Så vil du altid være afhængig af at andre her på amino er tilrådighed med deres viden og kompetencer for at rådgive dig og din outsourcede kompetence hvad der skal ske. Du bruger dine ressourcer på at lave mikro-management istede for at udnytte dine spidskompetencer på din forretning som det uden tvivl set ud til at du har helt styr på.

Jeg kan være bekymret for dig og din online løsning hvad der kommer til at ske hvis du skal have integration til et kasse system. 

Vil du så også spørge her på amino om hvordan du griber det an ? - Din asiatiske kompetencer kender ikke detail branchen i DK. Ej heller systemer som Flex Pos, DDD Retail, NP Retail, LS Retail. osv osv osv.

Hvordan med intelligent cross channel engagement og incitaments programmer ? Hvordan udnytter intelligent segmenteret email marketing, Permission marketing ?

Min pointe er bare at du kan få meget mere værdi ud af dine komptencer og ressourcer her på amino istedet for at spørge om konkrete analyser på CSS, JS optmering af dine kode. - Det rykker ikke din forretning eller din løsning nævneværdigt i nogen retning.

Det vil slet ikke få dine load tider i nærheden af hvad forbrugerne vil opleve som god performance. 

kort sagt: DIN forretning vil opnå LANGT mere værdi ved at SKIFTE udbyder NU. - OG så fokusere på det du gør bedst.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 13:23

lad os lige vente nogle dage, når der ik kommer noget mærkbar resultat og hastigheden stadigvæk er elendig, så skifter jeg helt klart udbyder, væk fra bluehost.com. Tak for dit råd Nils

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 13:28

Hej Nils,

Jo! :) Jeg vil gerne starte med at byde ind med 3,- pr. md for 1 år? - Hvis du kan få 30-35 mere på banen, så er vi ved at være der? :)

- Anders 

Fra København
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 14:46

Dit primære problem ligger i den fysiske placering.

Det tager 200ms at kontakte den server hvor din side ligger.

Til sammenligning så har jeg taget en dansk hostet magento site.

Det tager 15ms at kontakte den dansk hostede magento site.

Dette har IKKE noget med magento at gøre. Det er ren fysisk location som man kan se.

Efter at serveren er kontakte, så skal du lægge til regnestykket hvor hurtig/langsom serveren er der hvor siden er hostet.

/Niels Wink

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 14:48

Tak Niels for dit indlæg.

Jeg kan godt se der er et lille "teknisk problem nu"...

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:48

Hej

Selve html siden, bliver nu indlæst hurtigere, det var måske cache der gjorde det. Billederne er også blevet mindre, men de kunne godt blive endnu mindre.

Siden kører klart hurtigere end før, men jeg stadig sige den burde kunne blive en del bedre ved at følge rådene mere. For de beskrivende opgaver er langt fra løst, f.eks. er der stadig en masse javascripts og css filer inkluderet.

Jeg synes heller ikke jeg kan se at nogle af rådende fra Lucas er blevet fulgt, jeg så ihvertfald ingen Css Sprites og javascriptet er stadig blocking.
Checkede et par billeder og der var heller ikke sat størrelser.

Nu kender jeg ikke dialogen med din udvikler, men hvis han mener at han har udført alt på begge lister, så ville jeg overveje om man kunne finde en mere kompetent til opgaven, måske en anden inder.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)