For mig handler det ik om at finde den aller billigste løsning, men også en bæredygtig og holdbare løsning i sidste ende. Som sagt, så er det ik min stærke side, så jeg er lidt afhængig af alle jer, og i sidste ende, vil jeg ik miste kunder når shoppen engang kommer igang. Jeg vil gerne være forberedt, så derfor denne tråd.
Det er faktisk præcist det jeg forsøger at imødekomme med mit forslag.
Fordi med den strategi du viser lige nu. Så vil du altid være afhængig af at andre her på amino er tilrådighed med deres viden og kompetencer for at rådgive dig og din outsourcede kompetence hvad der skal ske. Du bruger dine ressourcer på at lave mikro-management istede for at udnytte dine spidskompetencer på din forretning som det uden tvivl set ud til at du har helt styr på.
Jeg kan være bekymret for dig og din online løsning hvad der kommer til at ske hvis du skal have integration til et kasse system.
Vil du så også spørge her på amino om hvordan du griber det an ? - Din asiatiske kompetencer kender ikke detail branchen i DK. Ej heller systemer som Flex Pos, DDD Retail, NP Retail, LS Retail. osv osv osv.
Hvordan med intelligent cross channel engagement og incitaments programmer ? Hvordan udnytter intelligent segmenteret email marketing, Permission marketing ?
Min pointe er bare at du kan få meget mere værdi ud af dine komptencer og ressourcer her på amino istedet for at spørge om konkrete analyser på CSS, JS optmering af dine kode. - Det rykker ikke din forretning eller din løsning nævneværdigt i nogen retning.
Det vil slet ikke få dine load tider i nærheden af hvad forbrugerne vil opleve som god performance.
kort sagt: DIN forretning vil opnå LANGT mere værdi ved at SKIFTE udbyder NU. - OG så fokusere på det du gør bedst.