Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nedgraderer WooCommerce til 1.6.6 igen hvordan ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var for hurtig til at opdateret WooCommerce til 2.01, og vil nu gerne tilbage til 1.6.6 men hvor dan gør jeg det ?

Er det ”bare” at fjerne 2.01 og installerer 1.6.6 plug in igen er alle indstillinger så på plads ?

Hvor finder jeg 1.6.6 udgaven af WooCommerce

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kingbo:

Jeg var for hurtig til at opdateret WooCommerce til 2.01, og vil nu gerne tilbage til 1.6.6 men hvor dan gør jeg det ?

Er det ”bare” at fjerne 2.01 og installerer 1.6.6 plug in igen er alle indstillinger så på plads ?

Hvor finder jeg 1.6.6 udgaven af WooCommerce

Jeg kopierer lige mit svar fra en anden tråd om samme emne:

"Du lægger bare en backup tilbage. Man tager jo altid backup før man roder med opdateringer og ændrer i koden ;)

Hvis ikke du har en backup kan du kontakte din host og høre om de har en backup, men det koster muligvis et eller andet beløb at få lagt backuppen tilbage."

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 22:08

Opgraderingen til WooCommerce medfører en omfattende opgradering af databasen, så du kam ikke bare installere 1.6 og tro at alt er godt. Derfor gør WooCommerce også opmærksom på at du skal tage en backup. Hvis du eller din hostingudbyder ikke har en backup kan du analysere koden for ændringer til databasen og det er selvsagt en større opgave, men ikke en umulig opgave.

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 08:10

Jeg gik også tilbage til backup igen inden for kort tid.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)