Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud: Billige tekster fra Danmarks bedste SEO-skribent

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus Danmark:

Hej Ulrik

Kunne du være frisk på en specialopgave? Tekstforbedring af en børnebog på ca. 14.000 ord. Skriv lige en pm med priser. Bogen har været forbi et forlag, som afviste den af et par årsager. Opgaven vil gå ud på, om jeg har forbedret bogen i det omfang, som Forlaget ønsker.

Michael

Hej Michael

Jeg er stadig i gang med at klare bestillinger, som jeg modtog i forbindelse med det her tilbud. Er derfor nødt til at takke nej i denne omgang. Jeg vil anbefale dig at høre Tekstspot og Hans Stokholm Kjer i stedet.

Jeg regner ikke med at 'åbne' igen, før de sidste tekster bestillinger er klaret i slutningen af april.

God påske Smile

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BZR:

Hej Michael

Jeg er stadig i gang med at klare bestillinger, som jeg modtog i forbindelse med det her tilbud. Er derfor nødt til at takke nej i denne omgang. Jeg vil anbefale dig at høre Tekstspot og Hans Stokholm Kjer i stedet.

Jeg regner ikke med at 'åbne' igen, før de sidste tekster bestillinger er klaret i slutningen af april.

God påske Smile

Tak for anbefalingen.

Som jeg forstår opgaven, er det ikke blot en korrekturopgave, men en opgave, der kræver faglig vurdering af en tekst.

Det er ikke en opgave for tekstspot, men jeg vil selv gerne give en pris på den.

Ring til mig på 2814 8403 eller skriv på kjer@kjers.com, så finder vi en løsning.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)