Hej Amino's |
Op. Forside.
Hej Amino's |
Så ergo vil det være fordel for mig, at få mit domæne over til dem? |
Prisen du betaler er for både hosting, men også det 'software' som de stiller til rådighed, og giver dig muligheden for at skalere. Hvis du ser business catalysts pris, for en ecommerce platform, ved årlig betaling er prisen 34.99USD (200kr) om måneden. Så det er egentligt en ok pris :) Du kan tage et kig her. |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Måske, det kommer lidt an på hvor mange af Catalyst funktionerne du bruger, hvis det "bare" er en statisk side uden kontaktformular vil den også kunne ligge på et almindeligt webhotel, men hvis den bruger nogle af de indbyggede Catalyst funktioner, så kan den ikke.
Det kunne være meget værre, en DanDomain koster let 12.000 kr. pr. år, og selv vores mindste betalingsversion koster 375 kr. pr. måned. |
Hej Lucas Din information var lige i øjet! Det er en bekendt fra Asien, som har lavet den for mig, og eftersom at vi har aftalt at jeg skulle have en "payment gateway" udefra, så kan jeg se, at han altså har anbefalet mig denne, så jeg tror da vist bare at jeg skal give gas! Er det forresten muligt for mig, hvis jeg fx har 2 online webshops, og have dem begge under den samme? Ment sådan, at jeg betaler 2000kr/årligt for 2 domains. |
Der må jeg melde dig svar skyldig - det ved jeg ikke :) |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.