Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!: Webshop-blog bygget på Catalyst

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's

Jeg har fået lavet en hjemmeside i Adobe Catalyst og jeg er helt tilfreds!
Eftersom jeg har eget domæne og var klar til at få den smidt op, efter at have betalt designeren, så sagde han, at jeg skulle skrive mig ind på catalyst hjemmeside, for derefter at få beskeden om jeg skal betale 2000kr årligt.
Hvad skyldes det lige??

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 12:13

Op. Forside.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:41

Catalyst der iøvrigt tidligere hed GoodBarry, er en hosted løsning lidt a la DanDomain og os selv i CloudSprout.

Så jeg vil umildbart gætte på at de 2000 kr. er en hosting/licens afgift.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 16:04

Så ergo vil det være fordel for mig, at få mit domæne over til dem?
Jeg har bare aldrig hørt om at man skal betale for hvert år og så stort et beløb, så lyder det mere til en engangsforestilling.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 16:39

Andi Christensen Hoej:

Jeg har bare aldrig hørt om at man skal betale for hvert år og så stort et beløb, så lyder det mere til en engangsforestilling.

Prisen du betaler er for både hosting, men også det 'software' som de stiller til rådighed, og giver dig muligheden for at skalere.

Hvis du ser business catalysts pris, for en ecommerce platform, ved årlig betaling er prisen 34.99USD (200kr) om måneden.

Så det er egentligt en ok pris :)

Du kan tage et kig her.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:52

Andi Christensen Hoej:

Måske, det kommer lidt an på hvor mange af Catalyst funktionerne du bruger, hvis det "bare" er en statisk side uden kontaktformular vil den også kunne ligge på et almindeligt webhotel, men hvis den bruger nogle af de indbyggede Catalyst funktioner, så kan den ikke.

Andi Christensen Hoej:

Det kunne være meget værre, en DanDomain koster let 12.000 kr. pr. år, og selv vores mindste betalingsversion koster 375 kr. pr. måned.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Skrevet kl. 20:05

Hej Lucas

Din information var lige i øjet!
Tusinde tak!!

Det er en bekendt fra Asien, som har lavet den for mig, og eftersom at vi har aftalt at jeg skulle have en "payment gateway" udefra, så kan jeg se, at han altså har anbefalet mig denne, så jeg tror da vist bare at jeg skal give gas!

Er det forresten muligt for mig, hvis jeg fx har 2 online webshops, og have dem begge under den samme? Ment sådan, at jeg betaler 2000kr/årligt for 2 domains.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 20:25

Andi Christensen Hoej:

Hej Lucas

Din information var lige i øjet!
Tusinde tak!!

Det er en bekendt fra Asien, som har lavet den for mig, og eftersom at vi har aftalt at jeg skulle have en "payment gateway" udefra, så kan jeg se, at han altså har anbefalet mig denne, så jeg tror da vist bare at jeg skal give gas!

Er det forresten muligt for mig, hvis jeg fx har 2 online webshops, og have dem begge under den samme? Ment sådan, at jeg betaler 2000kr/årligt for 2 domains.

Der må jeg melde dig svar skyldig - det ved jeg ikke :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)