Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev HTML / Plain Text

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hver gang vi får en henvendelse fra en kunde om at han/hun gerne vil have adgang til vores testversion, har vi en standard email vi sender ud. Det samme gør sig gældende når vi får en kunde. Disse mails ser lidt kedelige ud når det bare er ren tekst.

Vil så gerne lave en standard mail i HTML - vores system understøtter dette så hvorfor ikke udnytte det - men vil gerne sikre mig at folk der ikke kan/vil modtage HTML. Mit spørgsmål er så hvordan jeg skal opbygge den mail for at imødekomme dette?

Måske hører dette spm nok til på eksperten, men kan nu så godt lide dette forum
Tilmeldt 29. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ikke sikker på at det her er det rigtige sted at poste den her men...

Er der nogen der ved hvilken kode jeg skal sætte ind på min side for at få folk til at signe sig op til mit nyhedsbrev?? Er lidt grøn i programering.....

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er en af puristerne, som helst blot vil have elektronisk post i ren tekst med en linjelængde på højst nogle og halvfjerds tegn, men sådan er vi jo så forskellige.

Men ellers giv folk muligheden, når de tilmelder sig og sørg så for at have et system, der håndtere begge formater - eller måske endda også i PDF.

Det kan godt være, at ren tekst ser kedeligt ud, men tilgengæld, så er det let at overskue for modtageren, som så ikke skal til at dekode det kommunikerede pga. opsætning, valgte fonte og grafik, som også blot gør posten tungere og fylder (unødigt) op i folks indbakker.

Korte beskeder med relevante henvisninger, så man hurtigt kan danne sig et overblik - og ikke mindst et emne (subject) for beskeden, som klar fortæller, hvad indholdet er - det gør det væsentlig lettere at administrere posten uden nødvendigvis at lukke de enkelte forsendelser op.

Du ved ikke om den enkelte modtager får hundredevis af beskeder daglig eller blot venter på den ene fra jeres virksomhed.

Med rene tekstbeskeder risikerer man heller ikke, at det kan ses, at man læser beskeden, hvis der eksempelvis er indlejret grafik, som hentes fra en ekstern server eller andet snask.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)