Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Du mangler at udfylde resultatet af din virksomhed i rubrik 111 eller 112" - hjælp!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Sommerkjolen Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp! Skat vil ikke godkende min selvangivelse. Jeg har udfyldt alt, hvad den har bedt om, men på sidste side skriver den:

"Du mangler at oplyse resultat af din virksomhed i rubrik 111 eller 112. SKAT kan først beregne din årsopgørelse, når du har oplyst det. Har du ikke længere virksomhed, skal du sætte flueben i rubrik 71. Klik på Ret årsopgørelsen."

Jeg HAR udfyldt rubrik 111, så hvad gør jeg?

VH

Thomas

https://detlillevinsalg.dk/

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 19:46

Har du udfyldt 111 med et tal med tusindtals seperator eller komma angivelse?

Jeg fik også en fejl (kan ikke præcist huske om det var samme fejl) men jeg angiv herefter beløbet helt og afrundet, og så virkede det.

Fra Odense
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Sommerkjolen Skrevet kl. 19:50

Virkede ikke, men tak for dit svar.

https://detlillevinsalg.dk/

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:11

og jeg husker noget med at den drillede hvis ikke jeg fyldte 0 ind i visse rubrikker - som den åbenbart ville have et tal (0) i som tegn på at jeg var opmærksom på det felt - men helt logisk er det jo ikke

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:15

Jeg har samme problem. Jeg har udfyldt alt fuldstændig som tidligere år, og alligevel får jeg samme fejlmeddelelse som trådstarter. Det har stået på i et par dage nu, og jeg har afprøvet forskellige kombinationer af at ændre beløb, krydse af i 71 at jeg er ophørt med virksomhed, at jeg har en hobbyvirksomhed osv. Det ændrer ikke på fejlen.

Mulige årsager for mit og måske andres vedkommende til at denne tilsyneladende umotiverede fejlmeddelelse fremkommer - bare vilde gæt:

Nylig adresseændring?

Nylig momsangivelse?

Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:13

Det samme for mig, og når jeg ringede i dag til SKAT, de troede, at jeg er meget dum, og kan ikke indtaste 0 Stick out tongue

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 23:15

Jeg var også ved at gå amok. Sådan her løste jeg det :

Skriv "1" i felt 111

UDfyld alle felter i rubrik 300 mv. (gem dem igen hvis du allerede har gjort det)

Ret i felt 111 til 0.

Gem nu årsopgørelsen :)

Håber det lykkes for dig.

Tilmeldt 13. Feb 13
Skrevet kl. 09:03

Nej, det virker ikke for mig... :/

Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:58

Det virker heller ikke for mig. Uanset hvad jeg gør, får jeg samme meddelelse som de foregående to dage:

"Vi kan ikke lave din nye årsopgørelse nu

Du mangler at oplyse resultat af din virksomhed i rubrik 111 eller 112. SKAT kan først beregne din årsopgørelse, når du har oplyst det. Har du ikke længere virksomhed, skal du sætte flueben i rubrik 71. Klik på Ret årsopgørelsen."

Der må være ganske mange, som oplever dette, og jeg er ikke i tvivl om, at det simpelthen er en bug hos Skat.

Tilmeldt 13. Feb 13
Skrevet kl. 23:02

I dag, jeg var i Skat, og spurgte hvad er problemet? Så, det er helt ok, lige nu, vi skal vent til 15 Marts, fordi vores årsop.. er låst. 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)