Hvilken omkostninger og pligter har jeg ved åbning af en enkeltmandsvirksomhed, hvis jeg lukker den igen efter 1 måned uden jeg har købt eller solgt noget?
P.S jeg har brug for et cvr nummer, fordi jeg skal indhente tilbud fra en leverandør det kræver et cvr nr.
Du kan også risikere at SKAT kommer på uanmeldt besøg for at tjekke hvad du laver. Og de er nok ikke tilfreds med din forklaring om at du bare skulle bruge et tilbud.
Ingen - andet end tid. Og så irritationen over at skulle udfylde udvidet selvangivelse de næste 3-4 år:)
+ lave og opbevare årsregnskaber om ingen ting + momsangive flere gange om året også ved 0 + skat nok vil finde aktiviteten for lille til fradrag i anden personlig indkomst og en masse andet. Nu ved jeg jo slet ikke hvad det er du skal ha tilbud på og om det er noget der forretningsmæssigt overhovedet ville ses som noget der giver momsfradrag - men det koster ikke noget at oprette og lukke - ud over besværet og muligvis problemer med evt dagpenge hvis du ikke har lukket det igen og bliver arbejdsløs.
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER