Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af webshop

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Beck & Sommer:

HA, hvor sjovt - nu skal jeg så til at læse for dummies ;-) - så røg det sidste af mit selvværd da, tak Emil ;-)

Haha, det er nu mere fordi jeg selv har udviklet siden :-) Navnet er lidt udfordrende, i know :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For hver underside skal du have en unik metatitel (blå ring) og en unik metabeskrivelse (rød ring). Hvis søgeordet indgår, markeres ordet med fed i søgeresultatet, så det er en god ide at nævne det en enkelt gang i både titel og beskrivelse. Tænk desuden på begge dele som en salgstekst, der skal gøre, at brugeren klikker søgeresultatet fra din webshop og ikke konkurrenten over eller under, eller en af AdWords annoncerne i toppen eller i højre side. Dine resultater her opfordrer ikke ligefrem til at blive klikket på:

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:38

Nicolaj Thomasen:
For hver underside skal du have en unik metatitel (blå ring)

Title Tag :-)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 21:55

EJ, hvor er I søde - Wink

Og, hvor meget tror I lige, at jeg fatter ? ;-)

Jeg er sgu super platin-blond pt - måske det hele går bedre i morgen ;-)

/Lene

/ L. B.H.B.S.

Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 292
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 21:58

Hejsa jeg ejer en del facebook fanpages hvor jeg kan promover dig side og skabe en kæmpe mængde trafik der både kan skabe salg men også meget hurtigt kan få dig længere op på dine søgeord hos Google send mig en mail på ctp@coolbaby.dk

Cebylles.dk - Hobbyshop med salg af pokemon kort

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 11:10

Sorry guys. Tak for jeres input her debatten, men jeg forstår det stadig ikke... altså det der med blå linie og rød linie.

Når jeg læser det link om titeltags, så forstår jeg det som den tekst der bliver vist i browseren, men alle mine tekster er da forskellige og jeg har næsten ingen SEO lavet på min side... (nordq.dk)

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christina Nordquist:

Sorry guys. Tak for jeres input her debatten, men jeg forstår det stadig ikke... altså det der med blå linie og rød linie.

Når jeg læser det link om titeltags, så forstår jeg det som den tekst der bliver vist i browseren, men alle mine tekster er da forskellige og jeg har næsten ingen SEO lavet på min side... (nordq.dk)

Der hvor du har indtastet "Viggas sutter", kan du med fordel indtaste 67-70 tegn med en god beskrivelse, f.eks. "Køb Viggas sutter billigt online - mange forskellige farver på lager!"

Den sorte tekst nedenfor hedder metabeskrivelse og også her er det en klar fordel med en unik salgsfremmende tekst, hvor "Viggas sutter" indgår, hvis det er søgeordet. Læs SEO-LEX light, så giver det hele mere mening Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Fra  B & S Skrevet kl. 13:51

FANTASTISK - VI er flere som får noget ud ad min stupiditet indenfor SEO & DC

Nu har jeg været inde og rette mine kategorier - vil I fortælle mig, om jeg er på vej? ;-)

/Lene

/ L. B.H.B.S.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Fra  B & S Skrevet kl. 19:11

Efter et døgn i SEO tegn og med dertilhørende frustrationer - tror jeg nok, at jeg er skæv i hovedet. Håber det ser nogenlunde fornuftigt ud ;-)

/ L. B.H.B.S.

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 20:03

Hvor er du sej og tak for dit indlæg! Kan du så ikke lige fortælle mig hvordan man retter meta-beskrivelsen? For jeg har læst i den der light udgave og kan ikke lige ummidelbart finde en forklaring på hvordan man gør... Argh :)

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)