|
Jeg har mig et lille problem, jeg synes selv det er ret komisk. Det er angående logo kreation. Når jeg får en opgave fra en kunde går der ikke mange sekunder før jeg kan se præcis for mig hvordan det skal se ud, og det ender sku altid godt i 1. eller 2. forsøg.? Men så når det kommer til mig selv, Må jeg sku nogle gange langt ud for at finde ud af det. Det kostede mig 3 ture i fitness center med "no stress" musik for at komme op med mit eget "feel:IT" logo. Jeg mener selv jeg har kompetencerne og er også rimlig kreativ. Nu har jeg så efterskolecentrum.dk og jeg er bare alt alt alt for lost. i må gerne hvis i kan, skyde nogle ord eller idéer ud i luften til mit logo dertil. jeg er selv i 100% stand til at lave det, jeg har bare ingen idéer. Eller jo det har jeg . men så blvier det alt for langt og fladt. jeg vil dog gerne have det skal være kvadrat logo. Undskyld det rodet indlæg |
Hvorfor?
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
|
|
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
|
Hvis det er sådan du arbejder burde du selv købe noget no stress musik og hører på det 24/7 ![]() |
|
|
|
|
|
Så skal du i gang med at åbne op for din kreativitet igen... det er et kendt problem, at man bliver yderst kritisk overfor sit eget værk... for når det er til sit eget, så skal det jo være endnu mere lækkert og professionelt end det man tilbyder kunde.... Gå i gang med en brainstorm.. sæt dig med en blyant og papir, brainstorm en hulens masse ord for hvad du mener efterskolecentrum.dk har af værdier... hvad symboliserer efterskolecentrum... Når du har en masse ord, så begynd at tegne lidt billeder i hånden ud fra de ord... fx. hvis en af ordene er fællesskab.. så tegn da et skab sat i en rundkreds... eller et skab hvor der står en kø af mennesker ved... bliv lidt kreativ og pludselig dukker der en god ide op... trust me... det er bare et spørgsmål om konstant at blive ved... Glæder mig til at se et kommende logo... |
|
Tak Brian. Jeg har sku snart nyt mange kommentarere fra din side. |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Bliv gratis medlem