Har været inde på partner ads, euroads og alle de andre, men jeg ser at man skal lave en hjemmeside for at først kunne oprettet en bruger og hvis jeg opretter en hjemmeside er jeg virkelig i tvivl om det er noget som give bare lidt overskud og at man skal nå en hvis traffic på ens website for bare at få lidt ud af det...
Bliver nød til at starte på en måde, men ved ikke helt hvordan :-/
Mvh. Adam
Alt efter valg af emne, fremgangs måde kan du godt få det til at give overskud. Doig kan du ikke forvente at du laver en hjemmeside idag og med det samme får 100 besøgende om dagen. Det med at lege med affiliate sider kræver tid, og jeg skriver leger, for i starten er din time løn noget nær ikke eksisterende.
Jeg har 2 sider den ene kører jeg affiliate shop og den anden kører kun adsense. Det giver overskud, men tror min time løn er på omkring 20-25 kr i alt, og bruger rigtig mange timer.
Den måde du bør starte på er at oprette en webside. Muligvis anvends et CMS system som wordpress, og så skal du ellers skrive nogle tekster google bliver glad for, Få masser af godt indhold på siden få indsat nogle anbefalet produkter via affiliate link osv.
Du kan med godt arbejde fint komme op og tjene 1000-2000 kr en side, det sker bare ikke i løbet af et par uger, det kræver arbejde at få hen.
Håber du fik noget ud af det og held og lykke med projekter
MVH Claus