Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af lille plastik-"dims". Gode fabrikker/producenter i DK?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg har en idé til en smart lille plastikdims. Jeg kan ikke rigtig gå i detaljer med dens formel, men 
kan fortælle at den skal være ca. 1 cm i diameter og ca. 2 cm i længden, med en spids ende.

Nogle der kender nogle gode producenter og udviklere i DK, eller måske i udlandet? :) 

Mvh. Jonas W  

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Sep 12
Skrevet kl. 16:52

Dens formål høre hjemme i fødevareafdelingen, og er ikke til industriel brug, hvis det skulle hjælpe. 

Tilmeldt 3. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:36

Licht a/s på amager, har mange års erfaring og kan sikkert give dig en god løsning?

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Sep 12
Skrevet kl. 21:31

Tak! Jeg kigger på det :) Yes

Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 08:27

Hej Jonas.

Du er velkommen til at kontakte mig, jeg har over 20års erfaring med med plast emner, både for sprøjtestøbning og som bearbejded emner. Ved små bearbejdede serie kan jeg lave dem selv ellers kender jeg nogle som kan hjælpe, har også kontakt til Kina mht billige plaststøbeværktøjer.

Jeg kan også hjælpe med at produktmodne emnet mht. funktion, materiale valg, 3D og detail tegninger osv. kan også nævne at jeg har 3d printer.

Send gerne en NDA, men jeg behandler alt materiale fortroligt.

/Jørgen

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  CIBIS - Fødevarerådgivning Skrevet kl. 08:51

Hej Jonas,

Vil lige gøre dig opmærksom på reglerne omkring Fødevarekontakt materialer i forhold til fødevarelovgivningen, hvis du ikke er klar over det og dit produkt kommer/kan komme i kontakt med fødevarer. Der bliver mere og mere fokus på det.
Hvis du får produceret i 3. land skal de overholde EU-lovgivningen og du skal sikre dig en overensstemmelseserklæring og analyse af produktet.

God vind med projektet.

Mvh Kristina

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Sep 12
Skrevet kl. 13:47

Hej Jørgen. 

Tak for din henvendelse! Jeg sender dig nogle oplysninger om idéen snarest muligt! :) 

/Jonas  

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Sep 12
Skrevet kl. 13:50

Hej Kristina. 

Dejligt at du gør opmærksom på at der kan opstå barrikader i form af fødevarelovgivning. Det kræver selvfølgelig at man undersøger det til bunds! :) 

Tusind tak!

/Jonas   

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 09:51

Hej Jonas

CRJ Design vil meget gerne hjælpe dig på vej. Vi vil meget gerne komme med et tilbud på dit nye produkt.

Med venlig hilsen
CRJ Design

www.crj-design.dk

CRJ design

Fra Viborg
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:09

Hej Jonas

Trendmould i Skals (Jylland) er et mindre plastic-støberi som laver en del til fødevareindustrien i forvejen.
De har iøvrigt eget værktøjsmageri, så den udgift er in-house.

www.trendmould.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)