Jeg har en idé til en smart lille plastikdims. Jeg kan ikke rigtig gå i detaljer med dens formel, men kan fortælle at den skal være ca. 1 cm i diameter og ca. 2 cm i længden, med en spids ende.
Nogle der kender nogle gode producenter og udviklere i DK, eller måske i udlandet? :)
Du er velkommen til at kontakte mig, jeg har over 20års erfaring med med plast emner, både for sprøjtestøbning og som bearbejded emner. Ved små bearbejdede serie kan jeg lave dem selv ellers kender jeg nogle som kan hjælpe, har også kontakt til Kina mht billige plaststøbeværktøjer.
Jeg kan også hjælpe med at produktmodne emnet mht. funktion, materiale valg, 3D og detail tegninger osv. kan også nævne at jeg har 3d printer.
Send gerne en NDA, men jeg behandler alt materiale fortroligt.
Vil lige gøre dig opmærksom på reglerne omkring Fødevarekontakt materialer i forhold til fødevarelovgivningen, hvis du ikke er klar over det og dit produkt kommer/kan komme i kontakt med fødevarer. Der bliver mere og mere fokus på det. Hvis du får produceret i 3. land skal de overholde EU-lovgivningen og du skal sikre dig en overensstemmelseserklæring og analyse af produktet.
Trendmould i Skals (Jylland) er et mindre plastic-støberi som laver en del til fødevareindustrien i forvejen. De har iøvrigt eget værktøjsmageri, så den udgift er in-house.