Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du programmere og lave flot grafik?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer..

Jeg søger et tilbud! - har allerede én i tankerne, men flere om buddet skader intet!

STEPUPFITNESS.DK, skal "relanceres". Den skal være mere optimeret, mere brugervenlig og grafikken skal tilpasses bedre. 

- Mere korrekt, den skal laves om...

Jeg har ingen grafisk, eller teknisk snilde og derfor søger jeg en der kan disse ting.

Smæk mig en PM og fortæl lidt om dig selv + referencer og så vender jeg tilbage med det samme...

Shoppen er udviklet i Prestashop og det skal siges at jeg løbende får brug for grafiske elementer i form af bannere, facebookcoverbilleder, grafiske elementer m.fl.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:59

Det er ikke mange der gider at lave webshops mere? Eller grafik i det hele taget? Der er hvertfald ikke mange om buddet : -) Kom da frisk!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Bare lige lidt input vi arbejder kun med Magento så vi kan ikke hjælpe dig, men....

I den tid jeg har været i IT branchen har jeg utroligt sjældent stødt på nogen der både kunne lave god grafik og kode godt. Enten er man typisk gået design vejen eller også er det kode vejen. Derfor tror jeg ikke at du skal forvente at du lige finder een der kan begge ting. Så enten skal du nok overveje at finde to personer eller en virksomhed der har begge typer profiler ansat.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:47

Rasmus Lindgren:

Bare lige lidt input vi arbejder kun med Magento så vi kan ikke hjælpe dig, men....

I den tid jeg har været i IT branchen har jeg utroligt sjældent stødt på nogen der både kunne lave god grafik og kode godt. Enten er man typisk gået design vejen eller også er det kode vejen. Derfor tror jeg ikke at du skal forvente at du lige finder een der kan begge ting. Så enten skal du nok overveje at finde to personer eller en virksomhed der har begge typer profiler ansat.

Hej Rasmus..

Tak for dit input!

Jeg har pt. fundet den rigtige grafiker - det lever indtil videre op til mine forventninger. Han har fortalt der kan kodes også - det må tiden jo vise :)

Men tak for input..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)