Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sms nyhedsbrev - Hvad giver du per sms?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at tilkytte en sms service, hvor jeg vil sende tilbud ud med jævne mellemrum. Dem som jeg synes der umiddelbart var nemmest at oprette sog ved var CoolSms. Det koster fra 25 til 20 øre per sms, og jeg ville høre om det var prislejet man skulle regne med, eller om der findes billigere alternativer?

Så hvad giver I?

hilsen

Simon

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 17:55

Prøv at kigge på textreactor. mener det er 17 øre pr sms!

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 18:00

Du kan også kigge på smsit.dk, som er 18 øre pr. SMS :-)

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:01

Morten Lassen:
Prøv at kigge på textreactor. mener det er 17 øre pr sms!

Ja det var noget billigere.

Jeg har lige oprettet mig, men det ser ikke ud til at jeg kan oprette grupper og numre, men man skal manuelt indtaste numrene....det er jeg ikke så interesseret i :)

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:07

smsit virker meget lovende :)

Super godt bud

Jeg kan gratis vælge afsendernavn...det kostedet 250 kroner ved coolsms, og så har jeg mulighed for at oprette lister, samt lave API integration...

Jeg kan også schedule en afsendelse, så det er bare perfekt...:)

Der skal lyde en stor tak herfra :)

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:21

Damm, så fandt jeg lige ud af at mine subscribere ikke kan sms'e tilbage til mig...findes der et sms system, hvor der er mulighed for 2-vejs sms?

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 101
Fra  LH Media Skrevet kl. 18:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej i hytten.

Jeg vil lige gøre opmærksom på at der er forskellige typer for SMS-kommunikation. Bl.a 1-vejs og 2-vejs.

1-vejs er ganske glimrende til service meddelelser og lignende. MEN. Så snart det skal ud at ramme et privat forbruger og har et markedsførings relateret mål, så er der forskellige krav i henhold til lovgivningen. Blandt andet skal man som forbruger kunne afmelde sig denne service, lige som det kendes fra e-mail.

Ved 2-vejs kommunikation er der ofte større chance for at få forbruger til at tilmelde sig din service, da den kan ske hvor som helst.
Eksempel: Forbrugeren sender en SMS til nummeret 1245 indeholdende virksomhedens keyword. Det kunne være "kundeklub". Herefter er det så muligt at segmentere med det samme. Det kan gøres ud fra postnummer, køn, navn og lignende. Forbrugeren skriver bare "kundeklub 8000" som eksempel.

Ved 1-vejs kommunikation skal tilmelding typisk ske ved en papirlap, og så er der en som skal tilføje data manuelt. Bøvlet arbejde.

Det var bare lige for at fortælle lidt om forskellen og mulighederne.
Selve servicen er en som jeg også selv udbyder. Der er blandt andet også mulighed for integration via API.
Du skal være velkommen til at kontakte mig, hvis du er interesseret i at høre mere. 

Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:27

Simon - Textreaxctor virker mest på den måde at du sender fra dit system igennem et api. Det med grupper og lister forventer jeg at få færdigt i denne måned sammen med modtagelse af sms.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)