Jeg tænkte der var en revisor eller andre herinde der måske kunne svare på dette.
Jeg har lige set min årsopgørelse og der er en ting jeg ikke kan forstå.
Beregningsgrundlaget udgør mindste værdi........ de har taget vurderingen fra 2002, det er så ok. Men den er næsten 300.000,- mere end den vurdering fra 2002 fra min kærestes årsopgørelse for 2011??
Jeg er med på at vurderingen kan stige hvert år, men en vurdering fra 2002 kan vel ikke stige.
Jeg købte mig ind i hendes hus 2012, men derfor kan en vurdering fra 2002 da ikke stige alligevel??
Eksempel.
Årsopgørelse 2011 vurdering fra 2002: 1.000.000 Årsopgørelse 2012 vurdering fra 2002: 1.300.000
Det giver da ingen mening?
Jeg har været inde og tjekke adressen i deres vurderingsregister, og der er den også ændret tilbage i 2001 og 2002 til de noget højere beløb.
Tro mig det er rigtig, eller send en mail til skat over din skattemappe.
Hej
Ja nu skriver du godt nok, at jeg skal tro det er rigtigt. Men det kan jeg ikke, for det giver overhovedet ingen mening i mine øjne. Derfor jeg gerne vil have et par andres øjne på inden jeg skriver til SKAT
Har lige været inde på boligejer.dk og søge efter vores bolig, og der er de tidligere vurderinger fine nok.
Nå men det må jo bare være en fejl i SKAT´s arkiv så vil tage kontakt til dem i næste uge.... Bliver nok ikke mandag, da de jo nok ikke er til at komme igennem til ;)
Ja det var åbenbart rigtigt nok.
Huset blev renoveret i 2008-2009 og derfor går de åbenbart helt tilbage til 2001 og ændrer vurderingen for at der skal betales mere.