Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en revisor

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Så er vi jo igen i gang med at indberette osv.

Det fik mig til at tænke på, hvad koster det at få en revisor eller bogholder til at gennemgå ens regnskab og indberette det? (der er tale om en lille enkelmandsvirksomhed)

Indtil videre har det været ret overskueligt for mig, men da jeg forventer en rimelige fremgang i 2013, kunne det jo være rart at have en, til at løbe ens tal igennem, så man er 100% sikker på, at det hele kommer med :)

Nogle bud på hvad det kunne koste?

Venlig hilsen
Henrik Pedersen
Hpcare

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 10:35

Det kommer helt an på hvor stort dit regnskab er.

Men et løst gæt er fra 3.000 kr. og opefter.

Hvis du vil have et mere konkret overslag skal jeg have dit bilagsmateriale og en kontoudskrift fra banken.

Tilmeldt 25. Sep 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Evening Star Skrevet kl. 10:53
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej du

Hvis jeg var dig ville jeg tage kontakt til Revisionsfirmaet Revicon i Viborg att. Henriette Dahl. www.revicon.dk hun er super sød og meget nemt at snakke med og hun hjælper rigtigt meget og prisen er ikke ret meget jeg har brugt Brandt Revision før og de er VILDT dyre og du har ikke styr på hvad timer de bruger på dig men på den anden side så har de heller ikke selv styr på det for når man siger det til den så siger de ok vi slår 10000 kr af??????? det kan vi jo ikke bruge til noget.

Hilsen

Bjarne  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:21

Henrik:

Hej,

Så er vi jo igen i gang med at indberette osv.

Det fik mig til at tænke på, hvad koster det at få en revisor eller bogholder til at gennemgå ens regnskab og indberette det? (der er tale om en lille enkelmandsvirksomhed)

Indtil videre har det været ret overskueligt for mig, men da jeg forventer en rimelige fremgang i 2013, kunne det jo være rart at have en, til at løbe ens tal igennem, så man er 100% sikker på, at det hele kommer med :)

Nogle bud på hvad det kunne koste?

Så længe, at du selv kan køre dit bogholderi, så kan du måske nøjes med et par timers kontrol og rådgivning ind i mellem. Timepriserne ligger vel mellem kr. 250 og 800.

Stig

Fra århus s
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 99
Fra  MO´RICE and Sweetfries Skrevet kl. 11:23

jeg bruger et firma hvor de har bogfører og revisorer ansat, så bogføren til en lavere timepris ordner det meste og revisoren laver det sidste. Det er da værd at undersøge i dit område.

Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg

Fra Kirke Såby
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Indblich. Skrevet kl. 12:28

Hej Henrik

Prisen kommer helt an på omfang og kompleksitet. 

Du er meget velkommen til at kontakte mig på jb@indblich.dk så vil jeg gerne give dig et tilbud. 

mvh

Jesper 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin som svarer er givet et bud på en der kan - men der er flere herind - jeg ved faktisk ikke om accountman også laver eksterne - Det er ikke nødvendigvis revisorer, men skal der ikke revideres kan det række 100% og det er seriøse mennesker.

Da prisen afhænger af kompleksivitet og hvor meget du selv vil lave - så kan 2012 regnskabet + kontoudtog fortælle meget og gi dig en pris. Søg en rimelig fast max pris, da pris per time ikke er noget værd, hvis folk er 2 timer om at lave en times arbejde Smile

Skal du har revideret og anser egentlig revision for vigtig så er http://www.erhvervs-consult.dk/ et godt bud - han laver min søns tre selskaber og jeg har endnu til gode at ha en eneste negativ oplevelse - og han er vist i øvrigt gift med en der også bare kan køre bogføringen hvis det er behovet (som så er den del jeg selv napper for sønnnen) 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:13

jeg ved faktisk ikke om accountman også laver eksterne

jo vi laver lidt af hvert. Har dog ikke revisorer tilknyttet. 

Stig

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 05:55

Mange tak alle svarerne. Nu har jeg lidt at gå ud fra

Venlig hilsen
Henrik Pedersen
Hpcare

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 10:30

Hej Henrik

Jeg gennemgår gerne dit regnskab og giver råd og vejledning. Du kan læse mere om mig og mit firma på www.ØkonomiEksperten.dk

Mvh

Ulrik Rasmussen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)