Popup nyhedsbrevstilmelding
Fra Randers
Tilmeldt 29. Jul 11
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Lav en funktion der kalder en lightbox med den nyhedsbrevstilmelding.
Så kan du jo bare benytte setTimeout til først at køre funktionen efter 10 sekunder.
Som:
$(document).ready(function(){
setTimeout(funktion(),10000);
});
Svar
Fra Randers
Tilmeldt 29. Jul 11
Hej Elias.
Tak for dit hint. Det er mere selv den popup plugin, som volder mig nogle kvaler. Er ikke en haj til html.
Michael
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Denne her skulle meget gerne lave en popup efter 30 sekunder og lukker efter 30 sekunder // du kan redigere i den selv:
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript "> <!-- Begynd closetime = 20000; // Luk vindue efter 20 sekunder // 0 = Skal ikke lukkes function Start(URL , WIDTH, HEIGHT) { windowprops = "left=50,top=50,width=" + WIDTH + ",height=" + HEIGHT; preview = window.open(URL, "preview", windowprops); if (closetime) setTimeout("preview.close();", closetime*1000); } function doPopup() { url = "http://ditpopuplink.dk"; // indtast dit link her width = 1000; // bredte height = 1000; // højte delay = 20000; // delay tid timer = setTimeout("Start(url, width, height)", delay*5000); } // Slut--> </script>
Svar
Fra Randers
Tilmeldt 29. Jul 11
Hej Casper.
Har nu prøvet alle mulige og umulige opsætninger af det script, men får det ikke til at virke. Kan du se, hvad jeg gør galt på www.blohmrejser.dk ?
Hilsen
Michael
Svar
Tilmeldt 23. May 11
Husk at en popup også kan være et stort irritationsmoment for mange mennesker, og derved kan du altså potentielt også miste besøgende på det. Jeg ville nok aldrig rigtig bruge det - dog har jeg set det mange steder, så noget tyder vel på at det er det værd.
Med Venlig Hilsen Morten
Svar