Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske underholdningsportaler for kvinder?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle, 

Jeg syntes det er svært at finde gode, danske, underholdningsportaler for kvinder. Problemet er oftest mangel på nyt indhold, portalerne opdateres simpelthen for lidt. Kender i nogle gode sider, som opdateres dagligt med nye inslag? 

Den eneste underholdningsportal jeg dagligt besøger er Maskara.dk, de har rigtig gode små-artikler og opdaterer med mange nye posts dagligt. 

Venligst, 

Victoria Smile

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

VictoriaKeegan:
Den eneste underholdningsportal jeg dagligt besøger er Maskara.dk, de har rigtig gode små-artikler og opdaterer med mange nye posts dagligt. 

Det er måske fordi du selv driver siden du tit er inde på den Surprise

Jeg kan i øvrigt slet ikke holde ud at bruge siden da det tager 6-15 sekunder at loade en side. Jeg testede lige med pingdomtools, for at sikre det ikke bare er mig, og siden tager 12-15 sekunder at hente fra Amsterdam, hvilket nok skræmmer mange væk.

Tilmeldt 2. Mar 13
Skrevet kl. 00:17

Hej Thomas, 

Thomas Frost:
Det er måske fordi du selv driver siden du tit er inde på den Surprise
Jeg driver ikke siden, er blot frivillig ambassadør.

Thomas Frost:
Jeg kan i øvrigt slet ikke holde ud at bruge siden da det tager 6-15 sekunder at loade en side. Jeg testede lige med pingdomtools, for at sikre det ikke bare er mig, og siden tager 12-15 sekunder at hente fra Amsterdam, hvilket nok skræmmer mange væk.
Sjovt, på min computer tager det omkring et sekund at loade siden. 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:05

VictoriaKeegan:
Jeg driver ikke siden, er blot frivillig ambassadør.

Så skriv det når du anbefaler siden. Det andet virker utroværdigt.

VictoriaKeegan:
Sjovt, på min computer tager det omkring et sekund at loade siden. 

Jeg tror bare det har været et midlertidigt problem. Pingdomtools måler den til 2-4 sekunder i dag, og det er fint.

Tilmeldt 2. Mar 13
Skrevet kl. 16:58

Thomas Frost:
Så skriv det når du anbefaler siden. Det andet virker utroværdigt.

Okay, det vil jeg huske. 

Thomas Frost:
Jeg tror bare det har været et midlertidigt problem. Pingdomtools måler den til 2-4 sekunder i dag, og det er fint.

Ja, for har nu heller ikke haft problemer før. 

Veligst, 

Vic Smile

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 00:30

Hej Vic, Jeg er ked af at sige det men din side er den mindst brugervenlige side jeg nogensinde har besøgt, Jeg mener hvorfor pokker skal det være så svært at få lov at læse en hel "nyhed"

Tilmeldt 2. Mar 13
Skrevet kl. 02:51

Lurks in the dark:
Hej Vic, Jeg er ked af at sige det men din side er den mindst brugervenlige side jeg nogensinde har besøgt, Jeg mener hvorfor pokker skal det være så svært at få lov at læse en hel "nyhed"

Hej Lurk, 

Det er ikke min side, men jeg syntes nu at den er yderst brugervenlig. Jeg kan forestille mig, at grunden til at der ikke er "hele" artikler på forsiden er, at der bliver plads til flere valgmuligheder. Tror du ikke? 

Kender du ellers andre gode underholdningsportaler for kvinder? 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)