Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Korrekt brug af google plus og andre sociale ikoner, råd søges.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke forstået fuldt ud hvordan, hvorhenne, hvilke og hvornår jeg skal bruge ikoner til google+, fb, twitter osv.

Det er især google plus jeg er i tvivl om.

Hvad er den korrekte brug?

Hvornår bruger man plusknappen og hvornår linker man til sin google plus firmasaide?

Jeg forestiller mig at man måske kun linker til sin google+ firmaprofil fra min kontaktside og relevante steder på min hjemmeside.

Jeg har bloggen http://www.god-krop.dk/Blog/Seneste.html hvor der er shareknapper og googleplusknap og det virker vel ok på den måde. 

Men hvad med resten af mit site og de "normale sider"  Jeg har set der er nogle hjemmesider der har sociale ikoner øverst oppe. Er det så "like/plus" knapper eller hvad?  Og gælder de så for hele domænet eller blot den enkelte url?

Er det bedre at have like/plus knapper i slutningen af en artikel?

Hvornår bruger man fb del istedet for like?

Jeg ved det er mange spørgsmål, men jeg synes ikke helt jeg har kunnet finde svarene på nettet så kan der komme nogle her der er til a tforstå vil det være skønt.

Måske sidder du inde med den rigtige viden?

Glæder mig til at høre jeres bud på den bedste brug af social knapper.

God weekend fra Rasmus

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

En gang skal jo være den første, og jeg bumber hermed mit indlæg. Kom så Amino.

Der må i det mindste være en der kender et godt link med svar på mine spørgsmål:) !

Jeg har også studset lidt over hvor meget der skal til for at "linke" et domæne til den tilsvarende google plus firmaprofil.  Er det nok bare med et enkelt link et vilkårligt sted på hjemmesiden, eller skal det være på alle sider?

Tak skal i have.

Min firmaprofil som er lige så forsømt som min personlige profil

Feel free to join/ad 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)