|
Jeg skal bruge den til at lave Windows- og webapplikationer. Med Microsoft Visual Studio Express. Er der ikke nogen der har prøvet denne maskine. |
Tænker på at købe en barbær til at programmere på.
|
På mit arbejde har jeg en bærbar med 1 GB ram og den køre Visual Studio Express unden problemer. Men med hensyn til den viste bærbare, så er jeg lidt bekymret for at dens kvalitet måske ikke er så god. Det var defor jeg spurgte herinde. |
|
Tilsvarende maskine som den du ønsker kan fåes i en Model fra Lenovo med en Windows installeret og 1,5 gb ram for 4.795,- det ville jeg anbefale. Men hensyn til pc''ere er jeg mærkevære dyr og mit personlige hjerte banker for Lenovo. De arbejder pt. meget på at komme ind på privat markedet også, så det kan nemt lade sig gøre at finde nogle gode tilbud. Jeg vil dog lige med det samme nævne at til visual studio kan jeg ku anbefale 2 GB ram og som min. en core Duo ; dette får du dog ingen steder for 4.000,- Men det råd jeg egentlig ville give dig er: køb et kendt mærke med en installeret windows vers. - så er det nemt at komme igeng - og nemt at genetablere den hvis dette skulle blive nødvendigt. Mvh Jesper |
Bliv gratis medlem