Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hastighed på webshop ok?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har i længere tid spekuleret på om min webshop er for langsom - jeg synes tit at den føles lidt for langsom. Derfor har jeg overvåget den med Pingdom.com, som giver mig følgende:

Overall average: 751 ms

Slowest average: 1,317 ms

Fastest average: 566 ms

Da jeg ikke har noget kendskab til hastigheden hos andre udbydere er mit spørgsmål er derfor, om det er normalt eller langsomt?

God weekend :-)

www.apuls.dk

Apuls.dk: Træningsudstyr, maskiner, tøj, sko og tilbehør, til alle former for træning.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 15:34

Apuls.dk:

Hej

Jeg har i længere tid spekuleret på om min webshop er for langsom - jeg synes tit at den føles lidt for langsom. Derfor har jeg overvåget den med Pingdom.com, som giver mig følgende:

Overall average: 751 ms

Slowest average: 1,317 ms

Fastest average: 566 ms

Da jeg ikke har noget kendskab til hastigheden hos andre udbydere er mit spørgsmål er derfor, om det er normalt eller langsomt?

www.apuls.dk

Siden er ok hurtig, hvis man indlæser forsiden, men hvis man begynder at gå på undersiderne, så bliver det sløvere.

Når man laver en test, så altid sørg for at teste flere dele af hjemmesiden, istedet for bare den samme side :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra København
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:35

Overvåget hvordan? Er der tale om pingtid, tiden det tager at hente siden, tiden det tager at rendere hele siden eller noget helt andet?

Prøv at smid din side ind i http://www.webpagetest.org/ og se hvor længe den tager om at loade færdigt, husk at vælg et test site tæt på Danmark.

Fra København
Tilmeldt 1. Mar 13
Skrevet kl. 15:37

Hov, glemte lige at nævne at webpagetest måler hastigheden fra en "ren" browser, altså en uden noget fra din side i cachen, så det er loadtider som førstegangsbesøgende der kommer tal for.

Tilmeldt 7. Nov 12
Fra  Moodings.com Skrevet kl. 15:45

Hej, 

Når jeg tester din side, må jeg være enig i, at den er langsom, endda meget langsom i min optik. Det kan der være flere grunde til, dine billeder kan være for store, serverhastigheden for langsom etc. 

Den nemmeste løsning vil være at migrere til en hurtigere server, dette koster dog flere hostingkroner, og da jeg ikke har adgang til dine analytics data vil det være et skud i tågen om det løser et konkret problem. Ved du, om dine (potentielle) kunder forlader siden, fordi den er for langsom? Hvis ikke, er der måske ikke den store grund til bekymring.

Jeg har vedhæftet lidt billeder af mit besøg på din side, fordelt på forside (meget langsom), produkter (meget langsom) og et random produkt (overraskende ikke så langsom). Håber du kan bruge det.

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 15:46

Den loader tilfredsstillende på flere af siderne hos mig

//

Fed side du har, den er virkelig flot man får et godt indtryk fra start af

God Weekend

Casper

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 15:47

Martin:

Hov, glemte lige at nævne at webpagetest måler hastigheden fra en "ren" browser, altså en uden noget fra din side i cachen, så det er loadtider som førstegangsbesøgende der kommer tal for.

Korrekt, men hvis der er server side cache der ikke lytter til no-cache headers f.eks, men ja browser cache vil være clear.

Og et lille tip, er at sætte hastigheden til den gennemsnitlige i danmark. hvilket er 6.3-6.4mbit per sekund

Og husk at test flere sider

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 16:00

Tak til alle for jeres vanvittigt hurtige svar! Big Smile

Tak for testen alexthygesen, det går jeg videre med! Jeg har haft forbedret webshoppens billeder osv. med "Google PageSpeed" og den har ikke længere nogle bemærkninger, så tror mit indhold er ok komprimeret. Jeg forestiller mig at der er en del kunder der ikke gider at surfe rundt, når siden tager forholdsvis lang tid om at åbne undersiderne, så jeg er helt sikker på at det er noget vi taber kunder på.

Kan du anbefale nogle steder at hoste webshop? :-)

Meebox garanterer også 99,9% oppetid, men Pingdom siger indtil videre 98% og over et år, er det da ret lang nedetid vil jeg sige.

Apuls.dk: Træningsudstyr, maskiner, tøj, sko og tilbehør, til alle former for træning.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 16:08
Fra København
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 31
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 16:31

Partner i www.telemetric.dk. Call-Tracking at Telemetric connects your online advertising with incoming calls to your company. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)