Okay, så jeg har et ret irriterende problem med AdWords. Jeg har oprettet en kampagne for en af vores fysiske butikker, hvor jeg efterfølgende har oprettet to annoncegrupper med der tilhørende annoncer. Nu vil jeg så mene at jeg er good-to-go, og at mine mulige kunder finder mine almindelige annoncer fra stationære pc'er/laptops og mine mobilannoncer fra deres mobiltelefoner, men nej... Jeg har foretaget denne søgning på pc, og mit resultat varierer imellem almindelige og mobil annoncer. Hvis jeg foretager søgningen "ny form langelinie" (uden " tegn) på min mobil, så varierer mine resultater ligeledes. Det er ret tydeligt at se forskel på almindelige og mobil annoncer, da ordene mobil og tablet blandt indgår i mobilannoncerne. Er der nogen der kan hjælpe??? |
Hejsa
Når jeg klikker på linket ser jeg kun en Adwords annonce og det er dig egen og denne annonce er en web annonce
Bruger du forbedrede kampagner eller gamle kampagner?
Tidligere blev målretning mod enheder bestemt på kampagneniveau med de gamle kampagnemuligheder og det var god kutyme at oprette en kampagne til web og tablets og en til smartphone.
Hvis du har planer om at teste det flere gange, så gør dig selv den tjeneste at bruge værktøjet 'Annonceeksempel og diagnose' som findes under 'Værktøj og analyse'. Så genererer dine annoncer ingen visninger og du forbedrer din CTR.
Mvh