Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor blev tråden af?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med hende, der havde stjålet billeder fra en anden webshop og brokkede sig over, at webshoppen med de originale billeder ikke havde logo på billederne. Det var da dagens griner Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:23

Givet slettet af moderatorer. Man må ikke hænge folk ud med navn herinde - de kan ikke forsvare sig, aner ofte ikke de er oppe her, og man får altid kun sagen fra den ene side

så enkelt og så smukt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:28

Moderator kunne jo bare have slettet navnet på webshoppen med de originale billeder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50

Hun oprettede mere end en tråd med samme smøre, så de blev alle slettet. Hun har sikkert også fået en lille pause fra amino.Smile

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:58

Man må ikke hænge folk ud med navn herinde - de kan ikke forsvare sig, aner ofte ikke de er oppe her, og man får altid kun sagen fra den ene side

så enkelt og så smukt

Wink Nå hvad så med denne ? http://www.amino.dk/forums/t/189447.aspx

Cookie siger:

" de kan ikke forsvare sig, aner ofte ikke de er oppe her, og man får altid kun sagen fra den ene side

så enkelt og så smukt"

Man kan jo også abonnerer på underretninger på nettet Wink

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Man kan jo også abonnerer på underretninger på nettet Wink
Ja men det gør vi så alle fremover Skype-Wondering - I øvrigt fatter jeg ikke man gider være på Amino hvis man konstant mener amino er undertrykkende for det man mener er den fri debat

vh 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ja det er lidt sjovt hvordan en person render og stjæler andres billeder og bliver stødt når hun får en regning.

Det er ærgerligt for hende, og jeg har ondt af hende da det ikke var hendes mening, men dertil så at blive sur over hun får en regning fra sit tyveri der er langt Smile

Hun fremstiller jo den anden forretning som værende de slemme, men nogen skal jo betale deres advokatregninger, og det er jo ikke rimeligt at det er dem der stjæles fra der selv skal afholde de udgifter, det må naturligvis være tyven.

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 06:36

Hun udstillede mere sig selv, end dem hun ville hænge ud.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 07:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Frost:
Hun fremstiller jo den anden forretning som værende de slemme, men nogen skal jo betale deres advokatregninger, og det er jo ikke rimeligt at det er dem der stjæles fra der selv skal afholde de udgifter, det må naturligvis være tyven.

Jeg kører 3 lignende sager i øjeblikket, dog ikke med billeder, men tekster. Jeg har brugt sindsygt lang tid på bevisførelse, men selvom jeg vinder sagerne og får erstatning i samme størrelsesorden som hende der havde stjålet billeder i den slettede tråd, vil det ikke være en god forretning for mig, hvis man regner timelønnen ud. En del af erstatningen er moms, herefter kommer advokatsalær og retsafgift og så kan jeg betale skat af den sidste del, hvis der da er noget.

Ligegyldigt hvad, så vil jeg vove at påstå, at omsætningstabet på grund af dublicate content har været større.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:32

Thomas Frost:
Det er ærgerligt for hende, og jeg har ondt af hende da det ikke var hendes mening, men dertil så at blive sur over hun får en regning fra sit tyveri der er langt Smile

Det synes jeg er super svaret. Jeg havde det ligesådan. Hun var selv skyld i det, men var uerfaren og tænke sig ikke om, og det er klart at 20.000 kr er rædsomt mange penge for en nystarter og en meget dyr måde at lære på. Jeg havde det som dig - havde sgu undt af hende men fandt det også helt malplaceret at skælde ud på dem hun havde stjålet fra

Bare andre så lærer af det - man må ikke kopiere andres billeder og tekster - og man må ikke importere andres design og sælge det - heller ikke selv om man har fået lavet det uden logo

vh

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)