Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kalenderstyring program - Hjæææææælp

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 31. Jul 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Hvilke programmer kan man bruge til kalenderstyring hvor både jeg og en kunde kan logge ind?

Gratis program er der google og betalt er der outlook, det er de to jeg kender. Men for de kunder der ikke har outlook findes der så andre programmer som f.eks. google?

Nogen der kender nogle gode kalenderstyringsprogrammer ??

På forhånd tak. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Tegnerne ApS Skrevet kl. 17:58

Prøv at kigge på www.godvagt.dk - måske kan det noget af det, du efterlyser..?

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 18:16

Jeg benytter mig primært af Google, da det er gratis og det ikke kræver at man downloader noget program. Så, jeg vil anbefale bare at bruge det. :)

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 18:25

tjek www.trello.com der er helt perfekt til projektstyring mellem kunden og dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:46

Der findes moduler til de forskellige cms systemer, hvor du kan oprette en kalender og dele den med nogle eller alle brugere.

Til cms systemet Drupal findes der en der kan synkronisere med andre kalenderprogrammer.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 18:49

Hej Malene,

Malene:
Gratis program er der google og betalt er der outlook

Du blander begreberne lidt, Googles kalender er en serverbaseret groupware løsning, ligesom eks. Exchange og Kerio Connect.

Outlook er en klient, et lokalt program på din computer, du kan koble Outlook op mod f.eks Googles kalender. På den måde er det ikke et valg mellem Google eller Outlook, jeg har min Google kalender i min Outlook :-)

Hvad er det for et problem du ønsker at løse, det er sjældent nødvendigt at oprette kalendre til hver kunde, hvis det eks. er til opgave-/projektstyring - men det er lidt svært at sige ud fra din problembeskrivelse.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 08:14

Hej Malene

Nu ved jeg ikke hvad denne kalender skal kunne overordnet, men hvis det er tidsbestilling eksempelvis til frisør, massage eller tid hos en læge kan jeg anbefale onlinebooq, det er en simpel men god online kalender, hvor du kan sende besked via sms og e-mail og du betaler et overskueligt beløb pr. md. 

Flere af Telesvar's kunder bruger denne online kalender og her skriver vi aftaler ind, via et login site. Det er nemt og bekvemt Big Smile

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Telesvar

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 08:22

Brian Reinhold Jensen:
Outlook er en klient, et lokalt program på din computer, du kan koble Outlook op mod f.eks Googles kalender. På den måde er det ikke et valg mellem Google eller Outlook, jeg har min Google kalender i min Outlook :-)

Det er ikke helt korrekt, der er også Outlook.com hvor alle Microsoft e-mail konti mv. befinder sig. Smile

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 10:05

Hvis din kunde ikke selv har en kalender i forvejen vil jeg anbefale at du anbefaler dem google. Hvis du får flere kunder skal du kun åbne et sted og kan så navigere rundt mellem de forskellige kalendre, ganske fikst og så er det jo som du selv siger: gratis.

Vi bruger det her hos os til de kunder der ikke er koblet op på, sædvanligvis brancheorienterede kalendersystemer, og det fungerer fint, hvilket jo er hovedsagen, og så selv om det "bare" er google.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 07:55

Hej Malene

Du kan bruge supersaas.dk til kalenderstyring for både dig og dine kunder. Det er fleksibelt, og der er loginsystem Det er gratis at teste, og derefter er det meget billigt.

Mvh

Holger

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)