Hvilke programmer kan man bruge til kalenderstyring hvor både jeg og en kunde kan logge ind?
Gratis program er der google og betalt er der outlook, det er de to jeg kender. Men for de kunder der ikke har outlook findes der så andre programmer som f.eks. google?
Nogen der kender nogle gode kalenderstyringsprogrammer ??
Gratis program er der google og betalt er der outlook
Du blander begreberne lidt, Googles kalender er en serverbaseret groupware løsning, ligesom eks. Exchange og Kerio Connect.
Outlook er en klient, et lokalt program på din computer, du kan koble Outlook op mod f.eks Googles kalender. På den måde er det ikke et valg mellem Google eller Outlook, jeg har min Google kalender i min Outlook :-)
Hvad er det for et problem du ønsker at løse, det er sjældent nødvendigt at oprette kalendre til hver kunde, hvis det eks. er til opgave-/projektstyring - men det er lidt svært at sige ud fra din problembeskrivelse.
Nu ved jeg ikke hvad denne kalender skal kunne overordnet, men hvis det er tidsbestilling eksempelvis til frisør, massage eller tid hos en læge kan jeg anbefale onlinebooq, det er en simpel men god online kalender, hvor du kan sende besked via sms og e-mail og du betaler et overskueligt beløb pr. md.
Flere af Telesvar's kunder bruger denne online kalender og her skriver vi aftaler ind, via et login site. Det er nemt og bekvemt
Outlook er en klient, et lokalt program på din computer, du kan koble Outlook op mod f.eks Googles kalender. På den måde er det ikke et valg mellem Google eller Outlook, jeg har min Google kalender i min Outlook :-)
Det er ikke helt korrekt, der er også Outlook.com hvor alle Microsoft e-mail konti mv. befinder sig.
YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks
Hvis din kunde ikke selv har en kalender i forvejen vil jeg anbefale at du anbefaler dem google. Hvis du får flere kunder skal du kun åbne et sted og kan så navigere rundt mellem de forskellige kalendre, ganske fikst og så er det jo som du selv siger: gratis.
Vi bruger det her hos os til de kunder der ikke er koblet op på, sædvanligvis brancheorienterede kalendersystemer, og det fungerer fint, hvilket jo er hovedsagen, og så selv om det "bare" er google.
Du kan bruge supersaas.dk til kalenderstyring for både dig og dine kunder. Det er fleksibelt, og der er loginsystem Det er gratis at teste, og derefter er det meget billigt.