Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle sammen!

Jeg har nu kigget lidt rundt på partner ads hjemmeside for at finde ud af hvilken niche jeg skulle starte!

Jeg synes det er rigtig svært at finde ud af hvilken en som er god og jeg vil helst ikke gøre det forkert, da det er min første hjemmeside...

Jeg interessere mig meget for træning og fitness, men da dette er et stort område, vil jeg nok helst finde noget andet.

Jeg har læst at man skal have et smalt emne og ikke et bredt et. Jeg håber virkelig at nogle af jer kan hjælpe mig med at finde en niche som i tror vil få godt med besøgende og som er en god start til en som mig, da jeg gerne vil starte med affiliate marketing.

Vh. Adam

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 15:52

Noget du brænder for.

Ellers løber du hurtig panden mod en mur.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Tilmeldt 5. Feb 13
Skrevet kl. 16:17
Jeg interesser mig meget for fitness og træning, men siden det skal være et smalt emne, så bliver det lidt svært...
Hvad for et under emne kunne det være, hvis du ved det?:)
/Adam
Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:54

Hej Adam.

Det er DIN kommende hjemmeside.
Vi ved jo ikke hvad der virkelig interesserer dig, eller hvad du virkelig ved noget om.

Det findes et hav af fitness/træningssider.
Hvis du vil lave en hjemmeside inde for dette område, bør du sætte dig ned og tænke over, hvad du gerne vil fortælle, hvordan du vil tjene penge på det, hvem er dine konkurrenter inden for området og meget mere.

Hvis du vil finde et niche-område inden for fitness bliver det svært. Men i øjeblikket er Paleo vidst rimelig HOT inden for de kredse.
Tænk over hvad du VIRKELIG brænder for, og find derefter ud af om der er noget at komme efter på området.

Vi andre kan ikke fortælle dig hvor du bør lægge dit fokus.

Held og lykke i jagten på dit niche-område :) 

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 17:18

Som Andreas siger ....

Og grunden er simpelthen, at næsten ligegyldigt hvad du vælger, så vil du opleve at der er mange bumper på vejen.

Derfor er det vigtigt at den første du går i krig med, er noget du brænder for så du ikke bare giver op efter 4 dage, hvor du ser at ingenting sker.

Når den så er oppe at køre, og forhåbenligt med lidt overskud, så har du nogenlunde Din Egen opskrift på, hvad du skal gøre for at få success, og hvad du ikke skal gøre. Og kan gå i krig med andre nicher, som måske ikke lige er så interessante.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Tilmeldt 5. Feb 13
Skrevet kl. 17:40
Mange tak for svarene men er virkelig lost omkring emner :-/ da det er den første hjemmeside vil jeg helst ik gøre noget forkert...
Har kigget lidt på at lave en hjemmeside som havefraeser.dk
Er det en god website til at tjene penge som?
Hvis i var mig hvad ville i gøre?
Biler interssere mig også en del:)
Bh. Adam
Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 17:59

Hvis jeg var dig ville jeg i første omgang lave en personlig blog - bare for at komme i gang.

Med tiden - såfremt du får læsere - vil du finde ud af hvad der interesserer folk, og herefter kan du rette dit indhold ind efter det.

Det er SINDSSYGT svært at tjene penge på reklamer på nettet, medmindre du får mange besøgende. Et sted at starte er at oprette dig hos et affiliate-selskab, og den vej igennem finde ud af om der er produkter eller services du kan blogge om, og derved få folk til at klikke videre på dine affiliate-links.

Men igen... Det er svært, og du skal virkelig kunne trylle med ordene, og finde et super interessant emne, før der begynder at være penge i det.

Hvis der fandtes en hurtig og nem måde at tjene penge på via et website, ville alle gøre det. Men det gør der tilsynladende ikke.
Det eneste jeg kan sige til der er: Prøv dig frem, det kan i hvert fald ikke skade.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)