Er ved at sætte en helt ny shop op i OpenCart. Af en eller anden mærkelig grund som jeg ikke kan gennemskue, skal jeg logge ud og ind igen i administrationsdelen for at se de ændringer jeg har lavet. Hvis jeg for eksempel tilføjer et modul, så skal jeg logge ud og logge ind før jeg kan trykke på rediger. Er der andre der har oplevet dette, og hvad kan man gøre ??.
Det har noget med cache'en at gøre på webhotellet.
Har du meebox (mener jeg det var), skal du sikkert opgradere for at kunne ændre det. Hos andre kan det til tider styres fra .htaccess - de danske udbydere har mange forskellige instillinger, så du må prøve dig frem.
Ellers blot tryk CTRL+F5 hver gang du har lavet opdateringer og vil se ændringerne
Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....
Jeg bruger Surftown - Kan godt få ændringerne frem ved at trykke CTRL+F5 men det taget noget tid før det virker. Det eneste der virker hurtigt er ved at logge ud og ind igen.
tak for svaret. Admin delen er stadig meget langsom op til et minut med at få de ændrede moduler med hvis jeg trykker F5 i Firefox. Det kører noget bedre med produkterne nu.