Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop og sikkerhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en Webshop, der er bygget i Wordpress, jeg oplever tit at der er nogen fra mindre tillidsvækkende lande det prøver at bryde kodeordet til min webshop, hvad kan man mere gøre end at installerer f.eks Wordfence og lukke af til disse lande ? og have et vanskeligt kodeord.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:08

Hvis de knækker dit password så har de adgang og hvis de finder en fejl i systemet så har de adgang. Så du skal sørge for at der ikke er fejl i systemet (dvs. stole på de plugins du har med) og du skal sørge for at have et svært password.

Et godt password kan være (i simpel form) "Hsdbsmkosh" - Hvis man ikke lige vidste at det er en linie i "Jens Vejmand" (hvert bogstav i ordet) så vil man ikke kunne gætte det med mindre man laver et brute-force angreb på systemet.

Der er mange måder du kan lave et svært password på og det er kun din fantasi der kan sætte sikkerheden i top.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 09:12

Kan man ændre det så det ikke er som alle andre Wordpress installationer, ændre bruger navnet væk fra admin ?

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Tønder
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 20
Fra  KHansen IT Skrevet kl. 09:45

Hej

Under installation af wordpress kunne du vælge brugernavnet til admin-kontoen. Den nemme måde er at oprette en ny konto inde i wordpress, som du gør til super-admin. Har du adgang til phpMyAdmin fra kontrolpanelet hos din hosting-udbyder, så kan du derigennem ændre alle oplysninger. Wordpress henter information fra databasen, så alt du ændrer derinde, vil automatisk slå igennem på wordpress.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)