Hej Aminoer, Jeg skal muligvis bruge et stort banner imorgen i København (3-4m x 2m). Jeg ved det dog først imorgen tidlig og skal bruge det kort efter. Kan det lade sig gøre at trykke sådan et på et par timer? Dbh Lars |
MediaMouse ligger i Allerød i Nordsjælland - 35 minutters kørsel fra Rådhuspladsen - så jeg ved ikke om det er tæt nok på for dig. Jeg går ud fra at du godt vil hente banneret, når tidsplanen er så stram.
Hvis du skal have et så stort banner, så skal vi lave det med sammensyning og så kan vi ikke nå det på et par timer.
Men hvis du kan nøjes med at få det i en bredde på ca. 130 cm. - og så ellers derud af i længden - så kan vi køre det i et stykke på f.eks. noget 250 gr. Polyester og drøne et øje i hvert hjørne (eventuelt nogle flere på de lange sider).
Torsdag er dog generelt den dag i ugen hvor der er mest run på hos os, så det vil være rart hvis du kan advare os på forhånd (helst inden klokken 10), så vi ved at der er noget på vej som vi hurtigt skal have i en af maskinerne. Du skal regne med at produktionstiden for sådan et banner ligger på 2-3 timer - det er primært tørringen som er afgørende, da vi ikke kan rulle banneret sammen før farven er tør.
Du er velkommen til at maile eller ringe til mig i morgen tidlig, hvis det er noget du godt vil have sat i produktion.
Jeg er ude af huset en del af dagen i morgen, så det vil nok være lettest at du ringer til mig på mit direkte nummer 22 72 66 72.
/Jesper