Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj alle sammen!

Da jeg nu skal til at starte en hjemmeside, som jeg vil tjene lidt på med affiliate marketing, har jeg gået og tænkt over hvilken emne min hjemmeside skal bestå af...

Da jeg helst skal have mange besøgende og en god indkomst skal jeg jo helst finde noget som mange mennesker søger på, på google...

jeg har tænkt lidt på træning eller mad opskrifter...

Er MEGET i tvivl om hvilket emne det skal handle om og hvis i har noget helt andet som i tror vil være rigtig godt, så kom gerne med det ;) 

Mvh. Adam

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:05

Hej Adam

Prøv at rode igennem de forskellige Partner selskaber, og se om du ikke kan finde en niche, som du også kan overvinde på Google.

Tilmeldt 5. Feb 13
Skrevet kl. 21:08

Har jeg prøvet, men hver gang jeg prøver at oprette en bruger på f.eks. Euroads så står der at jeg skal tilføje mit website og da jeg ikke har en endnu, kan jeg ikke oprette en bruger :-/

/Adam

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 21:14
Hej Adam,

Hvis du gerne vil have en ca. ide om hvad der er flest søgninger på, så kan du prøve med Googles Keyword tool? :) søg på det inde på Google så kommer det frem... Derinde kan du liste en masse muligheder, klikke søg og på den måde finde ud af hvad Google mener der er flest søgninger på! :)

- Kan være at det vil hjælpe dig...

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 21:16

Adam:
Er MEGET i tvivl om hvilket emne det skal handle om og hvis i har noget helt andet som i tror vil være rigtig godt, så kom gerne med det ;) 

Hej Adam

Prøv at kigge på denne side hvor der er samlet en række idéer:

http://www.partner-ads.com/dk/affiliate-emner.htm

Mvh. Ken

Tilmeldt 5. Feb 13
Skrevet kl. 21:40

Mange tak for hjælpen, lige når jeg har dig... kender du et billigt og godt sted at oprette en hjemmeside og er det muligt kun at betale hvert måned for hjemmesiden og ikke for 12 måneder i starten? 

/Adam

Tilmeldt 5. Feb 13
Skrevet kl. 21:44

og forresten, har i en "lille" ide om hvilken hjemmeside omkring træning eller opskrifter ville være mest besøgte?

Syntes det er svært at vælge da det er ens først hjemmeside og man helst ikke vil spilde penge i at hvis der ingen besøgende kom...

Tak for hjælpen :)

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 19:58

Jeg tror ikke der findes nogle webhoteller som lader dig betale en gang om måneden. Men du kan få et webhotel til Meebox.net eller Unoeuro for nodet der ligner 10kr om måneden. så det er 120kr om året, og dem skal du så lægge ud nu, det er ikke galt.

Hvad ang træning eller mad opskrifter, så tror jeg klart der er flest søgninger på mad opskrifter, men der er helt sikkert også langt flere aktører på dette område. Og på træning er der nok færer søgninger, færer sider.

Men jeg syntes du skal gå efter et emne som interesserer dig meget, det vil på den måde blive nemmere for dig at lave indhold til siden. 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 21:26
Hej Adam,

Smut en tur forbi domaindirect.dk. Der er gratis webhoteller i øjeblikket. Der er "kun" 100 mb plads med. Men det er snildt plads til at lave en wordpress side.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:30

Adam:
kender du et billigt og godt sted at oprette en hjemmeside

http://www.webhosting.dk

45 kr inkl domænenavn, ingen oprettelsesgebyrer mm, professionel host med hurtige servere og styr på tingene.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)