Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO på wordpress - forkert title vises i google - SEO by yoast

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har en wordpress side og jeg bruger SEO by Yoast som SEO plugin.

Det virker rigtig godt, men jeg har lavet en title på forsiden, og den vises ikke? Det gælder kun for forsiden, og jeg kan simpelthen ikke regne ud hvorfor? Jeg har været hele plugin'et igennem, og det ser rigtigt ud. 

Der vises blot navnet på siden i stedet for min title. (Men ikke den titel på siden, som jeg selv har lavet under indstillinger-->generelt) Den rigtige titel vises dog i toppen af safari-browseren. Det vil bare ikke komme frem i søgeresultaterne på google.

Er der nogen der ved, hvordan jeg laver det?

Mvh. Anne.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor langt tid er der gået siden du ændret det til du testede?

Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

10 dage - så jeg går ud fra, at det er indekseret.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan ikke altid regne med Google viser den title eller description du selv laver. Hvis Google ikke mener din title og description er god nok, så viser de noget andet.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anne L:
10 dage - så jeg går ud fra, at det er indekseret.

Du kan finde ud af hvornår en given side på dit website er blevet crawlet ved at søge på cache:ditwebsite.dk/specifik-side.php. Så dukker den version af dit website, som Google har indekseret, frem.

Alternativt kan du søge på site:ditwebsite.dk/specifik-side.php og klikke på de to grå pile der kommer frem til højre for dit søgeresultat når du har musen over søgeresulterne (kan godt være lidt svære at se), og derefter vælge "Cached"-linket i den boks der dukker frem.

På den måde kan du se, om Google blot mangler at finde ud af, at du har lavet ændringer på dit website eller om de, som Peter Lauge skriver, har valgt at give dine sider en anden titel.

 

 

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anne L:

Hej Aminoer.

Jeg har en wordpress side og jeg bruger SEO by Yoast som SEO plugin.

Det virker rigtig godt, men jeg har lavet en title på forsiden, og den vises ikke? Det gælder kun for forsiden, og jeg kan simpelthen ikke regne ud hvorfor? Jeg har været hele plugin'et igennem, og det ser rigtigt ud. 

Der vises blot navnet på siden i stedet for min title. (Men ikke den titel på siden, som jeg selv har lavet under indstillinger-->generelt) Den rigtige titel vises dog i toppen af safari-browseren. Det vil bare ikke komme frem i søgeresultaterne på google.

Er der nogen der ved, hvordan jeg laver det?

Mvh. Anne.

Hej Anne

Hvis du benytter en statisk side til forside skal du ind på den side, og rette nede i Seo-titel feltet, det er den linie der vises.

Hvis den er blank, finder google selv på noget.

Det lyder som om der er det der er dit problem.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bjarke Klüwer:
Du kan finde ud af hvornår en given side på dit website er blevet crawlet ved at søge på cache:ditwebsite.dk/specifik-side.php. Så dukker den version af dit website, som Google har indekseret, frem.

Det er IKKE korrekt. Datoen på den cachede version viser, hvornår Google sidst har gemt en cachet version og IKKE, hvornår googlebot sidst har crawlet siden.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er Janno, der har de gyldne Æg - hvis du altså kører med statisk forside.

Men idet du kan se titlen i din browser er det vist ikke tilfældet.

Så er der kun at vente.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Bjarke Klüwer:
Du kan finde ud af hvornår en given side på dit website er blevet crawlet ved at søge på cache:ditwebsite.dk/specifik-side.php. Så dukker den version af dit website, som Google har indekseret, frem.

Det er IKKE korrekt. Datoen på den cachede version viser, hvornår Google sidst har gemt en cachet version og IKKE, hvornår googlebot sidst har crawlet siden.

Jeg ved godt, forklaringen ikke er 100% præcis, men for en der skal lære om Google-cache, ville jeg ikke gøre forklaringen alt for kompliceret. Og i dette tilfælde, mener jeg ikke at det betyder det store, om man taler om crawling eller cache. Enig?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bjarke Klüwer:
Jeg ved godt, forklaringen ikke er 100% præcis, men for en der skal lære om Google-cache, ville jeg ikke gøre forklaringen alt for kompliceret. Og i dette tilfælde, mener jeg ikke at det betyder det store, om man taler om crawling eller cache. Enig?

Nej - det er jeg ikke enig i. Crawling og caching er to vidt forskellige ting, og der kan være op til flere ugers forskel på, at en cache fornys - selvom den pågældende URL crawles op til flere gange dagligt.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)