Jeg er en ung mand p åknap 19 år som netop har startet en lille virksomhed op som jeg vil forsøge at drive ved siden af min daglige skolegang på Ballerup Handelsskole.
Virksomheden skal beskæftige sig med web-programmering, design og opgaver i den dur.
Jeg har startet op uden rigtig at have nogle kunder eller det store netværk, hvilket jo nok må siges ikke at være særlig godt. På den anden side må man jo starte et sted, og jeg starter helt fra bunden.
Jeg ville derfor høre om der er nogle der kan give mig nogle tricks til online markedsføring af min virksomhed?
Hjemmesiden er forresten www.avada.dk - hvis det skulle have interesse.
Har du tænk på at give nogle knald tilbud til de 3 første der bestiller en hjemmeside hos dig, det er sikkert meget arbejde for små penge, men så har du i det mindste nogle referencer :)
Har du tænk på at give nogle knald tilbud til de 3 første der bestiller en hjemmeside hos dig, det er sikkert meget arbejde for små penge, men så har du i det mindste nogle referencer :)
Hvis budgettet er lavt så vær aktiv på diverse debatforums. Derudover prøv at kontakte lokale virksomheder, der er stadig mange som ikke har hjemmeside, eller har en fra 90'erne.
Hvis du er klar til at bruge nogle flere penge og blive rigtig stor skal du sætte dig ind i seo og Google adwords. Men vil tro konkurrencen er meget stor så det kræver viden og kapital.
Hvis jeg var dig tog jeg fat i de lokale virksomheder (små)