Hej Amino'er, Først, dette skriver jeg, for jeg har brug for at 'komme af med det...' Jeg går i mine tanker omkring opstart af en konsulent-virksomhed, som henvender sig til butikker, centre og cityforeninger -. Service-niveauet i mange butikker rundt om i DK er simpelthen for lav. Men det hele startede med at jeg var ude og shoppe... i en tøj butik med nyt og moderne tøj, og jeg får ingen hjælp, og da jeg spørger om hjælp, så kan jeg mærke at sælger er ret ligeglade med mig, hvilket fik mig til at gå til kassen med mit tøj, og ligge det der, og sige: "Jeg tror vist ikke at I har lyst til at sælge noget til mig alligevel" .. Så gik jeg, senere samme dag er jeg i en butik som handler med køb, salg og bytte af spil, film, bøger, cd'er, lp'er osv.. Og jeg spørger efter Mario Kart til en Wii, ekspedienten/sælger kigger på hylden, går ud bagved og kigger, spørger en kollega, kommer tilbage og siger "desværre, det har jeg altså ikke lige nu.... Men jeg kan ringe til dig hvis jeg får det ind" - Herefter finder han så et andet spil til mig som jeg havde efterspurgt.. Denne service, den kan jeg li!! Det fedeste er så, at da jeg har betalt for spillet og går så takker jeg, og siger: "Tak for en god service, vi ses" - han svarer " Jamen det var så lidt... alt for kunderne. Hej" Derfor tænkte jeg, der er så mange butikker som virkelig kunne lære noget her!! Care4customers Men er det ikke lidt slidt med 4/for? Mvh. Daniel Büssen |
Navitas (dot dk) laver lign. Du kan evt. kontakte dem
Mvh Nicki.