Det skal være en nogenlunde tro kopi, og det skal altså være med den firkantede plade som baggrund, med den lysere kant hele vejen rundt. Jeg orker ikke rigtig kommunikations vanskelighederne på fiverr.com - men jeg gider heller ikke og give ret meget mere end 300 danske kroner, for at få det lavet. Kan det lade sig gøre her i Danmark?
Er sikker på at jeg kan finde flere opgaver, hvis jeg kan finde en, der vil gøre det for en pris - som vi begge to kan være enige om.
Yes. Jeg har adgang til kundens hjemmeside og skal lave en ny hjemmeside for ejeren af restauranten. Heriblandt et logo. Derfor vi tænkte at kopiere deres facade logo, så der var en rød tråd. Selvfølgelig må den gerne piftes lidt op, men ellers det meget simple. Skiltet som man kan se på billedet er lavet i Kina, og de har ikke nogle filer overhovedet.
Med må indrømme at logo design ikke er min stærke side. Derfor jeg vil hører om der er nogle derude der er gode, og har tid og lyst.
DesignYOU:
Hvilket jo faktisk er meget simpelt da du har et billede ;)
Jo jo. Men så er der også en stor chance for at det IKKE er en dansker, og hvis jeg skal være ærlig, vil jeg da helst beholde arbejdet her i danmark. Jeg er ikke den store outsourcer til udlandet :) Hvis det kan blive lavet her i landet, så vil jeg fortrække det!