|
Hej Bernhardt,
Det lyder spænde, som freelance konference vært. Du må meget gerne skrive lidt mere info til mig på aronrandrup@gmail.com -
vh. Aron H.R Jensen
|
Hej Bernhardt, Det lyder spænde, som freelance konference vært. Du må meget gerne skrive lidt mere info til mig på aronrandrup@gmail.com - vh. Aron H.R Jensen |
Øv har arbejdet med konference fra a-z i 6 år i hotelbranchen og har endda selv stået for at lave messer, men bor på SJÆLLAND. Ville ellers være alle tiders ekstra job:) Held og lykke med det. |
Erhvervs- og HjemmeTjenesten
www.hjemmetjenesten.dk
Hilsen Bernh. Strandstoft |
Hej Bernhardt Jeg har en lille virksomhed inden for konferencer og events. Jeg kunne da godt tænke mig at høre mere om jer, da jeg også "virker" i Jylland. Mange hilsner Michaela Andersen |
Jeg vil lige høre om du har opgivet at kontakte mig ang. muligheden for konferenceværtsamarbejde? Jeg synes jeg fornemmede en interesse, som det kunne være interessant at følge op på. Jeg er med på, at du ikke bor i Jylland, men vi arbejder over hele landet, så hvis du er den rigtige person, kan vi måske finde muligheder. Min mail er bernh@seminarer.dk |
Hej Bernhard :-) |
Hejsa. |