Hej Jeg er ved at lægge den sidste hånd på forretningsplanen for mit "nye" projekt. Men det helt store problem ligger i oplysninger omkring prisen på min ydelse. Problemet ligger i denne info om prisen, som måske rammer ned i de forktete hænder, vil gøre det meget svært for mig at gennemføre projektet. Lige prisen på ydelsen er det mest sårbare i hele projektet, som jeg ser det. Hvordan laver jeg alle de nødvendige budegtter når jeg ikke vil oplyse ydelses prisen til gud og hver mand? Naturligvis vil en seriøs partner få dette oplyst, men først efter underskrift på en fortroligheds erklæring. Er det for store krav at sætte fra min side? Skal jeg bare oplyse alt og krydse fingerne for at der ikke kommer et kopi produkt, før mit projekt kommer på gaden? Hvad mener du? |
Du kan skrive hvad omkostningerne er pr. varer, Men du kan ikke komme med nogen ordenlige indtjenings prognoser uden det bare ville være et total postulat, og hvis du gør det kan du heller ikke sige hvor meget du regner med at sælge af dit produkt da man så ville kunne udregne salgsprisen.
da salgsprisen ikke er oplyst kan man ikke se hvad du tjener i forhold til enhedsprisen er for at producere varen.
håber det var noget?