Hej Er der nogle der har adgang til f.eks. Ipad, Ipad mini, Iphone, android eller andre mobile enheder der har adgang til internettet, så vil jeg blive super glad, hvis i vil give feedback på hvordan i oplever at navigerer rundt på webshoppen. Jeg har ikke selv adgang til nogle af ovenstående enheder, derfor sender jeg denne forespørgsel. Webadressen er www.privatealarmer.dk På forhånd mange tak, fordi du har taget dig tid til at se lidt på vores webshop. Med venlig hilsen Søren Hansen Indehaver af Privatealarmer.dk |
Hej Søren,
Siden ser fin ud i iOS6.1 på min iPhone, og jeg vil således gå ud fra det også funker fint på andre iOS enheder (iPad, iPad Mini m.v.).
Jeg skal ikke kunne udtale mig om Android - men jeg er sikker på, der er andre Aminoer der gerne vil bruge et par minutter.
Den eneste lille ting jeg snublede over er den der dropdown-menu, som altid er svær at arbejde med i et touch-screen miljø, men heldigvis er alle punkterne på klogelig vis listet op til venstrem når man klikker på eks. produkter.
Og så bør du lige luse siden igennem for stavefejl samt være lidt konsekvens omkring brugen af store og små bogstaver - især i din navigation. ;)
Til en anden gang er her en liste over ganske udmærkede online iOS simulatorer: http://blog.arunace.com/10-best-online-ipad-iphone-simulators/
Venlig hilsen,
Søren, Tegnerne