Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Hjemmeside.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

pugge:
. Er der et sted den skal tilmeldes eller skal jeg bare vente?

Du skal igang med "De 3 L'er". Links, Links og Links. Hvis der ikke linkes til din hjemmeside så kan søgemaskinerne (det er med vilje at jeg ikke siger Google) ikke finde den. Du har allerede gjort lidt for det nu ved at linke til den i dit indlæg.

Du skal derudover have styr på din sides opbygning - her tænker jeg på overskrifter, sidernes titler, beskrivelse på siderne (meta description) og din interne linkstruktur.

Du skal opfatte søgemaskinerne som mennesker der skal se din side og det skal så falde dem naturligt ind med hvad de enkelte undersider handler om uden at de skal sidde og tænke. Det er den måde at søgemaskinerne vil arbejde på og det er den måde de bliver lavet til løbende. Hvis du prøver at snyde med en masse tricks så kan det skade din hjemmeside på sigt. 

Der er nogle der siger at du skal tilmelde din hjemmeside til søgemaskinerne. Det siger de etablerede inden for søgemaskine optimering at du IKKE behøver. Hvis du blot sørger for at der er links ind til din side (og også gerne ud fra den så den ikke er som en blindgyde) så vil søgemaskinerne finde din hjemmeside.

Jeg kan forstå at du bruger One.com WebCreator til at lave din hjemmeside. Det betyder desværre at den kildekode som den laver er noget juks og du kan nemt få din hjemmeside over i et rigtigt CMS som kan give dig bedre forhold mod søgemaskinerne (nu kommer der sikkert en million tilbud om det) og lige med din hjemmeside så kan du bruge alle de alm. CMS'er der findes idag.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:

Janno Damgaard Lassen:
Det skal du bestemt ikke gøre, det var en metode der virkede for mange år siden... nu om dage sløver den bare processen...

OK. Har du noget bevis for den påstand ?.

Hvorfor skulle jeg føre bevis for noget alle der har en smule grundlæggende viden om SEO er enige om?

Det her er ikke negativt ment, men jeg føler blot ikke behov for at bevise noget, da det er et begreb der er blevet gennemtestet masser af gange, og den så absolut bedste måde at få et site indekseret på er links på et høj trafik site såsom dette.

Det er sådan det er, hvis du ikke tror mig, er det dit problem... ikke mit... :-) (skrevet med et smil på læben)

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

p.s så er sitet nu fuldkommen crawlet og indekseret...

God arbejdslyst med at skabe trafik til op.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)