|
Hej, jeg er i den situation at flere investorer er interesseret i at investere i min kommende virksomhed. Alle har virkelig gode kompentencer at investere aktivt med. Min branche er interiør, møbel og dekor. Detail: import/eksport, produktion i asien samt web-shop. Jeg er selvfølgelig meget glad for at flere melder sig på banen og jeg at jeg er blevet bekræftet i, at jeg har fat i noget af det rigtige. Helt konkret har jeg selv tænkt, at en kæmpe fordel vil være at web-delen bliver udviklet af investor, da jeg ikke selv har disse kompetencer og hvis man snakker ren ønske tænkning, så ville jeg være begejstret for et samarbejde, hvor jeg selvfølgelig afgiver en del af virksomheden mod at disse/nogle af disse punkter følger med: - Etableringsbudget omkring 250.000 eksl. web-delen. - Udvikling og varetagelsen af web-delen, helt overordnet. - en fast bestyrelse, der kan give de relevante indspark periodevis - en slags ledelsesmæssig sparring rent økonomisk samt i mit produktionsled i asien. Er det urealistiske krav? Hvor meget skal man afgive? Hvor lang en periode skal man lade kontrakterne løbe? Og hvad med medbestemmelserettigheder? Jeg vil gerne kunne fokusere på mine spidskompetencer som er produktudvikling/design, salg og markedsføring. Mange hilsner fra iværksætteren |
Hvordan vælger jeg den rigtige investor?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem