Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nybegynder ønsker feedback på ny webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er helt nystartet og har åbnet online butik i fair trade - bolig/livsstil kategorien.

Vil være meget taknemmelig for feedback fra jer erfarne iværksættere. Udseende, brugervenlighed og produkt interesse.

På forhånd tak.

Mvh Joy

www.leafleaf.dk 

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 14:50

Hej Joy,

Tillykke med din nye webshop! :) Håber at du får alverdens success med den...

- Du må godt få lidt feedback af mig... Men der er altså en lille risiko for at du bliver små-sur på mig?

Grunden til dette er at jeg altså synes at det overordnede design på din webshop virker lidt uddateret? :$ Og det er ikke engang kun en lille ting her og der... Det er opsætningen "generelt", farverne "generelt", onsite-seo "generelt...

Nu ved jeg ikke om det er væltet ind med kunder - Det vil sige at jeg sagtens kan være totalt galt på det. Men umiddelbart virker det altså som om at du har et par punkter, som du er nød til at arbejde lidt mere på endnu?

- Anders 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:00

Hej Joy

Flot og ordentlig butik - træarmbåndsure - nice!

Overvej evt. En introtekst på forsiden, hvide varer på hvid baggrund virker lidt ferskt og tilføj mange flere varer

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:01

Hej Anders,

Tak for svar! Bliver absolut ikke sur :) Det skulle nok lige nævnes at jeg selv helt og aldeles har lavet hjemmesiden med ingen teknisk erfaring så er helt klar over at det ikke er top prof...

Min tanke var at det skulle være ret så enkelt og synes ikke produkterne kan bære en "neon-gul" forside.

Med tanke på at det er et ret lille segment jeg henvender mig til synes jeg faktisk det er gået godt - i betragtning af at jeg kun har været online i 5 uger. Jeg ved ikke om kvinder generelt "ser"/tager sig af opsætningen/farverne?

Onsite-seo aner jeg slet ikke hvad er...

Men kan godt se at det noget jeg nok er nødt til at betale mig fra.

Joy

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05

Hej Michael,

Flere varer er hørt :)

Arbejder med en forside tekst men synes det fjerner enkelheden når jeg sætter det på...

Tak :)

Joy

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 15:08

Rigtig lækker hjemmeside, ser proof ud held og lykke

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:13